نماینده ولی‌فقیه استان کرمان:

اصناف همیشه در خط مقدم صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با بیان اینکه اصناف در کشور نقش کم‌نظیر و بی‌نظیری در بخش‌های مختلف داشتند، گفت: نقش اصناف در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تثبیت انقلاب و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست؛ اصناف همیشه در خط مقدم صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.
کد خبر: ۶۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 17October 2024

اصناف همیشه در خط مقدم صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،  حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانامروز در دیدار مجتبی صفایی، رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدحسن نصرالله، گفت: هر چه داریم از امام خمینی (ره) است که روزی جهانیان را بیدار کرد و مقابل ظلم و ستم در جهان ایستاد.

وی با بیان اینکه اصناف در کشور نقش کم‌نظیر و بی‌نظیری در بخش‌های مختلف داشتند، گفت: نقش اصناف در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تثبیت انقلاب و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست؛ اصناف همیشه در خط مقدم صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با اشاره به اینکه اصناف از روز اول از انقلاب پشتیبانی کردند تا انقلاب به پیروزی رسید، ادامه داد: اصناف در جنگ تحمیلی نیز حضور داشتند و این حضور برجسته، معنادار و قوی بوده است.

وی با بیان اینکه نقش اصناف در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد چرا که چرخ اقتصادی کشور با وجود اصناف می‌چرخد و به جلو می‌رود و این نقش ممتاز است، افزود: بخشی از تولید و کل توزیع کشور در اختیار اصناف است.

علیدادی سلیمانی، با اشاره به اینکه اصناف در اشتغال، اقتصاد و خلق ثروت در کشور نقش‌آفرین هستند و از آنها انتظار می‌رود این مهم را توسعه دهند، بیان کرد: بار سنگینی از اشتغال کشور بر دوش اصناف است و این اشتغال توسط اصناف ایجاد شده است.

در دوران دفاع مقدس نیز با مدیریت درست احساس کمبود کالا در کشور نداشتیم

وی با بیان اینکه مردم نباید احساس کمبود کالا در بازار کنند و این مهم توسط اصناف امکان‌پذیر است، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز با مدیریت درست احساس کمبود کالا در کشور نداشتیم و امروز هم باید اینگونه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی سه بخش و محور اقتصادی داریم که بخش دولتی، بخش تعاونی‌ها و بخش خصوصی کشور است، افزود: اقتصادی پویا و فعال می‌شود که بخش خصوصی پای کار بیاید و ستون فقرات اقتصادی کشور را محکم کند.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی در کنار سایر جنگ‌ها هستیم، ادامه داد: در شرایط امروز جبهه جنگ اقتصادی کشور اهمیت زیادی دارد که اصناف در خط مقدم این جبهه هستند.

علیدادی سلیمانی، با اشاره به اینکه اصناف در جنگ اقتصادی کمک زیادی می‌توانند انجام بدهند و همانند دوران دفاع مقدس در کنار مردم و نظام مقدس اسلامی باشند، افزود: ایران قوی در بخش‌های مختلف ممکن می‌شود و هر ضعفی در هر کدام از بخش‌ها می‌تواند به کشور ضربه بزند.

دنیا قدرت وحدت مردم را در نماز جمعه نصر دید

وی با بیان اینکه امروز دنیا متحیر ایران در بخش نظامی است و پشتیبانی ایران از جبهه مقاومت ورق را به نفع محور مقاومت برگرداند، افزود: عملیات غرورآفرین وعده صادق، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را تحقیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با اشاره به اینکه با عملیات وعده صادق ۲، روح تازه‌ای در جان رزمندگان جبهه مقاومت دمیده شد، گفت: در این روز‌ها اسرائیل در باتلاق جنگ، گیر افتاده است و در حال عقب‌نشینی است، در حالیکه قبل از آن خود را پیروز جنگ معرفی کرده بود.

وی با بیان اینکه امروز دنیا نظاره‌گر عظمت ایران مقتدر و قوی است، اظهار داشت: همانطور که در عرصه نظامی به بازدارندگی رسیدیم در عرصه اقتصادی نیز باید قوی و محکم شویم.

علیدادی سلیمانی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پایانی بر حکومت قبیله‌ای و طاغوتی بود و امروز همه وظیفه داریم راه امام (ره) و شهدا را ادامه بدهیم، بیان کرد: امروز دنیا ایران را در کنار ابرقدرت‌ها می‌بیند در حالیکه قبل از انقلاب در معادلات دنیا توجهی به ایران نمی‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار