حزب الله: پایگاه‌های دشمن در تیررس موشک‌های ماست

مقاومت اسلامی صبح امروز پنجشنبه با انجام سلسله عملیات موشکی خود بسیاری از محل تجمعات دشمن صهیونیستی را منهدم کرده و تعدادی از آنان را به هلاک رسانیده و یا زخمی کرد.
کد خبر: ۶۹۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷ - 17October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی صبح امروز پنجشنبه با انجام سلسله عملیات موشکی خود بسیاری از محل تجمعات دشمن صهیونیستی را منهدم کرده و تعدادی از آنان را به هلاک رسانیده و یا زخمی کرد.

حزب الله: پایگاه‌های دشمن در تیررس موشک‌های ماست

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه تعداد حملات صبح امروز خود را منتشر و بشرح زیر اعلام کرده است:

- در ساعت ۰۲:۰۰ سحرگاه امروز پنجشنبه، تانک "مرکافا" در بلندی‌های "اللبونة" با موشک حزب الله منهدم گردید و سرنشینان آنرا هلاک وزخمی کرد.

- در ساعت ۰۸:۳۰ صبح نیز محل تجمع سربازان اسرائیلی را در کشتزار "برختا" بخشی از "مزارع شبعا" در لبنان اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار دادند.

- در همین ساعت از صبح امروز شهرک "کفر فرادیم" مورد اصابت موشکی حزب الله قرار گرفت. ‏

- همچنین ساعت ۰۸:۳۰ بامداد امروز تجمع سربازان دشمن صهیونیستی، در منطقه "السدانه" در مزارع اشغالی شبعا لبنان با موشک هدف گرفته و منهدم شد.

- در ساعت ۰۹:۰۰ صبح، دو تانک ‏میرکاوا دشمن در ارتفاعات "اللبونة" با موشک‌های هدایت شونده مورد هدف قرار گرفت که منجر به آتش سوزی و هلاکت و زخمی شدن خدمه آن گردید. ‏

- در ساعت ۰۹:۰۰ صبح، محل تجمع سربازان اسرائیلی در دروازه‌ی شهرک نشین "مسکاف عام" با موشک مقاومت حزب الله هدق قرار گرفته شد.

در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز محل تجمع دشمن بین منطقه‌ی "کفر کلا" و "العدیسة" نیز هدف مستقیم گلوله‌های توپخانه‌ای حزب الله قرار گرفت و باعث زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌های مستقر در آنجا شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها