دریادار ایرانی:

جنگ در غزه نبرد باورهاست/ گسترش اندیشه مقاومت در سایه اتحاد محقق می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل‌های پرایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می‌انگیزد، این جنگ، نبرد باورهاست که در یک سوی آن، ترسو‌هایی هستند که از ترس موشک‌ها به پناهگاه می‌گریزند و از سرزمین‌های اشغالی فرار می‌کنند. 
کد خبر: ۶۹۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ - 17October 2024

جنگ در غزه نبرد باورهاست/ گسترش اندیشه مقاومت در سایه اتحاد محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش مهوری اسلامی در نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت که عصر امروز (پنجشنبه) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است بنابراین رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آن‌ها نمی‌دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد. 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است و مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است و این درحالی است که جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشریت را تبلیغ و ترویج کند، وظیفه ما حمایت بی‌قید و شرط از مردم مظلوم غزه در برابر رژیم کودک‌کش و نامشروع صهیونیستی است.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: مردمی که در کشورهای مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند و وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل‌های پرایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می‌انگیزد، این جنگ، نبرد باورهاست که در یک سوی آن، ترسو‌هایی هستند که از ترس موشک‌ها به پناهگاه می‌گریزند و از سرزمین‌های اشغالی فرار می‌کنند و در سمت دیگر، مردان و زنان مجاهدی که تا به‌امروز هزاران مشکل لاینحل سیاسی، امنیتی و اقتصادی به دشمن تحمیل کرده و اراده را به مصاف بمب‌های سنگرشکن فرستاده است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: در جنگ‌های این‌چنینی، عاملی جز ایمان نمی‌تواند ختم به پیروزی شود و برهمین اساس، ما از ترویج اندیشه مقاومت در برابر دشمن بشریت، اتحاد و حمایت همه‌جانبه از مقاومت دست برنخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار