نماینده ولی فقیه در مازندران:

تعزیرات بر روند تعرفه قبل از قیمت‌گذاری مداخله کند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه باید قیمت‌گذاری‌ها اصولی باشد تا فسادآور و تشویق‌کننده به سمت تخلف نباشد، گفت: باید تعزیرات بر روند تعرفه قبل از قیمت‌گذاری مداخله کند.
کد خبر: ۶۹۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ - 17October 2024

تعزیرات بر روند تعرفه قبل از قیمت‌گذاری مداخله کندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اظهار داشت: همه نهاد‌ها و ادارات دو وظیفه دارند یکی وظیفه میدانی و سازمانی تعریف شده و دیگری حفظ نیرو‌های مجموعه خودشان، برخی از نهاد‌ها در این رابطه باید بیشتر اهمیت دهند، چون در معرض آسیب بیشتری هستند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از خدمات ما در اقتصاد، بازار است و بازار هم در کشور ما خیلی ریشه‌دار بوده و کار بازاریان باارزش است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اگر در کنار چهارصد آدم درست چهار آدم نادرست باشد هم می‌تواند آسیب ایجاد کند، احتکار و گران‌فروشی خیلی بد است، الان شاید شیوه‌های دیگری برای سرقت و کم‌فروشی به‌وجود آمده باشد که در گذشته نبود، در هر صورت بازار باید کارش را درست انجام دهد، سالم و مطمئن بودن بازار مهم است، این رضایت از نظر بهداشت روانی اهمیت دارد.

وی با اشاره به وجود البسه ضدفرهنگی در بازار، عنوان کرد: اگر تولید بازار باشد یا واردات از بیرون نیاز به نظارت شما دارد، چون ضد ارزش‌های دینی ماست، چرا البسه متین و سنگین گران است، اما البسه این شکلی ارزان است، اینها از جایی کمک می‌گیرند یا آنها توسط دستانی گران می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گلایه از کم‌فروشی و گران فروشی و لزوم مقابله با آن گفت: باید قیمت‌گذاری اصولی باشد، باید زمینه‌ها، زمینه‌های فسادآور و تشویق‌کننده به سمت تخلف نباشد، در حوزه بهداشت و درمان خیلی فرق است بین تعرفه دولتی و خصوصی و بهانه‌ای می‌شود برای اینکه رغبتی به بخش دولتی نداشته باشند، روند تعرفه قبل از قیمت‌گذاری باید با مداخله تعزیرات باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها