سردار عروج: عبور از طوفان‌های سهمگین دشمن با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود

سردار «عروج» گفت: با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، از طوفان‌های سهمگین عبور خواهیم کرد و تمامی نقشه‌های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ - 18October 2024

سردار عروج: عبور از طوفان‌های سهمگین دشمن با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سردار خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در یادواره ۵۰ شهید شهر گتاب بابل که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: یادواره‌های شهدا فرصتی مهم برای تبیین عقاید دینی و ارزش‌های انقلابی است.

سردار عروج افزود: با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، از این طوفان‌های سهمگین عبور خواهیم کرد و تمامی نقشه‌های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی مهم برای تبیین عقاید اسلامی و ارزش‌های انقلابی دانست و گفت: انقلاب ما که منجر به پیروزی‌ها و توفیقات مهمی در کشور شد و دشمنان را ناکام کرد؛ با الهام از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) بوده است.

وی ولایت پذیری، توجه به نماز اول وقت و ارتباط با خداوند متعال را از جمله ویژگی‌های شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: باید پیام شهدا به نسل‌های نوجوان و جوان انتقال داده شود تا راه شهدا را ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار