تأیید خبر شهادت سنوار از سوی حماس/ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأیید خبر شهادت یحیی سنوار، گفت: با شهادت سنوار، حماس تضعیف نخواهد شد؛ خون او چراغ راه نیروهای مقاومت خواهد بود و به آن‌ها انگیزه بیشتری برای پایداری و ثبات در این مسیر خواهد داد.
کد خبر: ۶۹۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 18October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خلیل الحیه» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: برادر ما «یحیی سنوار» به عنوان «مبارز» زندگی کرد. او از زمان جوانی، در زندان رژیم صهیونیستی و تا عملیات طوفان‌الاقصی همواره با دشمن مبارزه کرد تا اینکه به کاروان شهدا پیوست؛ شهدایی که از برگزیدگان خداوند هستند.

حماس شهادت یحیی سنوار را تایید کرد

الحیه ادامه داد: السنوار در حال نبرد در خط مقدم به شهادت رسید. او در جبهه‌ها پیشگام بود و به آن پشت نکرد و همیشه در جبهه‌ها در تردد بود.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: خون او چراغ راه نیروهای مقاومت خواهد بود و به آن‌ها انگیزه بیشتری برای پایداری و ثبات در این مسیر خواهد داد.

وی افزود: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

الحیه تأکید کرد: حماس به تلاش‌های خود برای برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس ادامه خواهد داد. شهادت یحیی السنوار و دیگر سران ارشد حماس تنها قدرت و صلابت گروه‌های مقاومت را بیشتر خواهد کرد.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین در رابطه با وضعیت اسرای رژیم صهیونیستی گفت: اسرای رژیم صهیونیستی تنها زمانی بازخواهندگشت که تجاوزات به نوار غزه متوقف شود. نیروهای اسرائیلی به طور کامل از نوار غزه خارج شوند و اسرای فلسطینی آزاد شوند.

انتهای پیام/ 381

نظر شما
پربیننده ها