امام جمعه یاسوج:

شهادت سنوار جبهه مقاومت را زنده‌تر می‌کند

آیت‌الله «حسینی» گفت: شهادت «یحیی سنوار» جبهه مقاومت را زنده‌تر و پویاتر از گذشته خواهد کرد، به گونه‌ای که رژیم غاصب بیش از گذشته نگران خواهند بود.
کد خبر: ۶۹۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ - 18October 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: شهادت «یحیی سنوار» رهبر مجاهدان فلسطینی (حماس) نه تنها خللی در استراتژی و راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده و انگیزه جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و دشمن بشریت یعنی اسرائیل غاصب را بیش از پیش تقویت می‌کند.
 
شهادت سنوار جبهه مقاومت را زنده‌تر می‌کند
 
وی گذری بر تاریخ اسلام کرد و افزود: در کربلا با شهادت امام حسین علیه السلام می‌خواستند راه دین را نابود کنند، اما نور هدایت باقی ماند و‌همه عالم را هم اکنون گرفته است و همین اتفاق در زمینه انقلاب اسلامی نیز تکرار شد.
 
امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه خواستند با جنگ و ترور ریشه انقلاب اسلامی را بزنند، اما خون جوانان و مردم ریشه انقلاب شد، عنوان کرد: «سید حسن نصرالله» را شهید کردند و با شهادت مسلمانان و فرماندهان حزب الله و حماس مقاومت زنده‌تر و هزاران انسان شایسته دیگر این پرچم را برداشتند.
 
وی با اشاره به اینکه با کشتن انسان‌های شایسته نمی‌توان حق را از بین برد، خاطرنشان کرد: جنایاتکاران جنگی همچون صدام، هیتلر، مغول، نتانیاهو، قاتلان سید الشهدا حتی اگر در این دنیا به مجازات برسند در قیامت نیز به حساب آنها رسیدگی می‌شود.
 
آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه بیشتر به فضا‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و سبز در طرح‌های جامع و تفصیلی شهری شد و تصریح کرد: در برخی شهر‌های استان از جمله مادوان به مسائل و مباحث شهرسازی توجه نشده و فضای تفریحی و ورزشی وجود ندارد.
 
امام جمعه یاسوج گفت: ضروری است در شهرک سازی‌ها و طرح‌های جامع مسکن و روستا‌ها بخصوص در مرکز استان نقشه جامعه مهندسی و پیش بینی‌ها لحاظ شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها