امام‌ جمعه اصفهان:

مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

آیت‌الله طباطبا‌یی‌نژاد با اشاره به شهادت برخی از فرماندهان جبهه مقاومت، گفت: با شهادت فرماندهان و نیروهای مقاومت، افراد جدیدی وارد جبهه مقاومت می‌شوند و سلاح می‌سازند؛ روند مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 18October 2024

مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» نماینده ولی‌فقیه در اصفهان و امام‌جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد، سخاوت و شجاعت را از نعمت‌های الهی برشمرد و اظهار داشت: انسانی که به قدرت خداوند معتقد است، از غیر خدا وحشتی ندارد و از دشمن هم نخواهد نمی‌هراسد.

وی با انتقاد از افرادی که می‌گویند لبنان و فلسطین مربوط به ما نیست، ادامه داد: این افراد باید توجه داشته باشند که اگر جلوی دشمن را نگیریم تا درب‌خانه ما خواهد آمد. زیرا این دشمن به دنبال نیل تا فرات و حتی بیشتر از آن است. اگر از دشمن بترسیم و مقابله نکنیم خداوند آن‌ها را بر ما مسلط خواهد کرد.

آیت‌الله طباطبائی نژاد با بیان اینکه کسی که ایمان نداشته باشد ترسو است، خاطرنشان کرد: باید برای پیروزی در برابر دشمنان پر دل‌وجرئت باشیم و دشمن را نابود کنیم یا به شهادت برسیم.

وی تصریح کرد: دلیل جنگ ما با صهیونیست‌ها این است که مسلمانان حامی مظلومان هستند، برای همین با افتخار در مقابل دشمن می‌ایستیم و لازمه این کار جنگیدن با هوای نفس است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به شهادت یحیی سنوار، دبیرکل جنبش سیاسی حماس و روحیه شجاعت او تأکید کرد: شهید نصرالله باعث افتخار و سربلندی همه شیعیان در میان مسلمانان جهان بود و ارادت ویژه‌ای به رهبر معظم انقلاب داشت.

طباطبایی نژاد عنوان کرد: شهید نصرالله در معنی ولایت‌فقیه گفته بود من هر چه بدانم ولی‌فقیه دوست دارد انجام شود، انجام می‌دهم اگر بدانم چیزی را دوست ندارد و نگوید، انجام نخواهم داد.

امام‌جمعه اصفهان ضمن قدردانی از حضور مردم در تشییع باشکوه شهید عباس نیل‌فروشان، گفت: این سردار بزرگ اسلام از هجده‌سالگی در جبهه‌های جنگ حضور داشت و تاآخرین‌نفس به جهاد ادامه داد تا در کنار سید مقاومت به شهادت رسید که برای اصفهان و ایران باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی رهبران مقاومت را ترور می‌کند و فکر می‌کند اگر سران مقاومت را به شهادت برساند کار تمام شده است؛ به همین دلیل پس از شهادت شهید نصرالله نتانیاهو گفت از حزب‌الله راحت شدیم.

طباطبائی نژاد ادامه داد: دشمنان هنوز شیعه را نمی‌شناسند و گمان می‌کنند افسران و سربازان جبهه مقاومت و مسلمانان با زور به میدان می‌آیند و انگیزه‌ای برای جنگ و مقابله ندارند.

امام‌جمعه اصفهان تأکید کرد: هر یک از افراد جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان دین خدا، یک سردار هستند؛ تا جایی که امام خمینی (ره) در خصوص شهید حسین فهمیده فرمودند که این جوانان رهبران ما هستند، سربازان ما با حفظ مراتب با جان و دل به میدان جنگ می‌آیند.

وی افزود: در مرام ما جنگیدن یک عبادت است؛ اگر افسری از مقاومت به شهادت رسید، دیگر افسران جنگ را اداره خواهند کرد.

طباطبائی نژاد اظهار کرد: خداوند خریدار انسان‌هایی است که نیت پاکی دارند و به این وسیله انسان‌ها را می‌سنجد، انسان باید قدر و قیمت داشته باشد تا خداوند او را بخرد و شهید شود.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به‌ضرورت کمک‌های مالی به مردم غزه تشریح کرد: در حال حاضر نیازی نیست ما به لبنان و غزه برویم و می‌توانیم مساعدت مالی کنیم؛ مردم لبنان مردم فقیری نیستند اما با خراب‌شدن سرپناه‌ها و مغازه‌هایشان نیازمند کمک مالی هستند.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در لبنان آواره شده‌اند و نیازمند کمک‌های مالی هستند گفت: مردم در لبنان و غزه سلاح می‌سازند دشمن خیال نکند با ترور رهبران مقاومت کار تمام شده است.

طباطبایی نژاد ادامه داد: با شهادت فرماندهان و نیروهای مقاومت، افراد جدیدی وارد جبهه مقاومت می‌شوند و سلاح می‌سازند؛ این روند تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه اصفهان اضافه کرد: دشمن بداند با شهادت سران مقاومت اتفاقی نخواهد افتاد و کار ادامه خواهد داشت، در اوایل انقلاب طی حوادثی در یک‌لحظه چندین نفر به شهادت رسیدند و بحران‌های بسیاری را گذراندیم و خم به ابرو نیاوردیم؛ همه این شهادت‌ها امتحانات الهی بود که موجب سربلندی ما شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها