سازمان ملل متحد به محلی برای دفاع از مستکبران تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به بی اهمیتی سازمان ملل متحد به وقایع غزه، فلسطین و لبنان، اظهارداشت: این سازمان به محلی برای دفاع از مستکبران تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 18October 2024
سازمان ملل متحد به محلی برای دفاع از مستکبران تبدیل شده استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: سازمان ملل از مظلومان و مردمی که مورد ستم قرار می‌گیرند، حمایت نمی‌کند که نمونه بارز آن غزه است.
 
وی با بیان اینکه انسان تعجب می‌کند از کشورهای اسلامی در سازمان ملل که چرا از حق مظلومان فلسطین، غزه و لبنان دفاع نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی با تکیه بر اسلحه ایمان، شجاعت و رهبر خود می تواند مقابل همه مستکبران به خصوص صهیونیستم جهانی قرار بگیرد.
 
حجت الاسلام مطهری اصل ادامه داد: ما از سازمان ملل به عنوان ظرفیت بین المللی استفاده می‌کنیم اما هیچ امیدی برای اقدامی در جهت نفع مظلومان از سوی آن‌ها نداریم.
 
وی با اشاره به اینکه  در کشور ما از جمله آذربایجان شرقی برای کمک به مردم غزه و لبنان کمک‌های مردمی بسیار خوبی جمع آوری شده است، از برگزاری پویش همگانی مردم استان برای کمک به اهل غزه و لبنان در جمعه آینده خبر داد.
 
حجت الاسلام مطهری اصل از همه ائمه جماعات، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها، مساجد، بسیج و سپاه  خواست در این امر مهم کمک کنند. 
 
وی در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به نامگذاری روز یکشنبه ۲۹ مهرماه به عنوان روز صادرات است، گفت: آذربایجان شرقی می‌تواند دروازه صادرات به اروپا باشد و توجه دولت به مباحثی چون تسهیل و تثبیت مقررات صادراتی در این راستا ضرورت دارد.
 
حجت الاسلام مطهری اصل تغییر مقررات و سخت گیرانه بودن شرایط صادرات را گلایه صادرکنندگان عنوان و بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاری تجار خارجی، تشویق سرمایه گذاران برای صادرات، حمایت کامل از سرمایه گذاران داخلی می تواند از جمله راهکارهای رشد بیشتر صادرات کشورمان باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها