امام جمعه موقت همدان:

جمعه «نصر» بار دیگر وفاداری ملت به رهبری و نظام را ثابت کرد

حجت الاسلام «فاضلیان» گفت: جمعه نصر را شاهد بودیم و حضور باشکوه مردم با غسل جهاد، وفاداری ملت به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر ثابت کرد.
کد خبر: ۶۹۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ - 18October 2024

جمعه «نصر»  بار دیگر وفاداری ملت به رهبری و نظام را ثابت کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سیدحسن فاضلیان»  امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ بشریت نظیر جنایات رژیم نسل کش و کودک کش اشغالگرقدس را به خود ندیده است، اظهار داشت: آمریکا و اسراییل در حال نابود شدن هستند و هم اکنون خفت و خاری آن‌ها را همگان مشاهده می‌کنند.

وی افزود: دشمن صهیونیسم به کوچک و بزرگ و حتی آوارگان رحم نمی‌کند و کودک کشی این رژیم غاصب هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم، مجاهدان حماس و عزه و حزب الله و در راس آن‌ها سیدحسن نصرالله خاص است که با پوشیدن لباس تقوی، علیه ظلم و ستم جهاد کردند و جایگاه این شهدای گرانقدر بهشت است.

وی با قدردانی از پاسخ کوبنده کشورمان به تجاوز صهیونیست‌ها گفت: دلاورمردان کشورمان فقط تاسیسات نظامی آن‌ها را هدف قرار دادند در حالیکه رژیم غاصب به کودک کشی می‌پردازد.

فاضلیان به حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تاریخی به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: جمعه نصر را شاهد بودیم و حضور باشکوه مردم با غسل جهاد، وفاداری ملت به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر ثابت کرد.

وی خواستار کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، لبنان و غزه شد و متذکر شد: در جنگ ۳۳ روزه هم شهید قاسم سلیمانی با ذکر یا زهرا (س) به پیروزی رسید و اکنون نیز با همین معنویت و ارتباط به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س) این پیروزی را به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار