امام جمعه نهاوند:

انقلاب اسلامی‌ محور مقاومت است

حجت‌‌الاسلام «محمدی» گفت: غزه قلب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت، یمن شمشیر و عراق پا به پای مقاومت و ایران عزیز هم ام‌القرای مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ - 18October 2024

انقلاب اسلامی‌ محور مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا محمدی»  امام جمعه نهاوند در اولین اقامه نماز جمعه در‌ جمع مردم شهرستان و در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امیدوارم در سنگر نماز جمعه نهاوند بتوانم به وظایف شرعی، دینی و انقلابی و ملی و میهنی عمل کنم و در خدمت مردم عزیز نهاوند باشم.

وی افزود: نهاوند دارالمومنین و شهری کهن و تاریخی و دارای شخصیت های برجسته و عالمان بزرگواری و شهدای سرافراز است.

امام جمعه نهاوند گفت: نهاوند شهر جهاد و اجتهاد است که علمای بزرگوار این منطقه منشأ برکات ارزشمندی و زیادی هستند.

وی ادامه داد: شهدای بزرگواری از حوزه مانند شهیدان آیت‌ الله قدوسی و آیت‌ الله حیدری و شهدایی چون حاج‌ میرزا محمد سلگی از افتخارات این شهرستان و نشاندهنده متدین و انقلابی بودن مردم نهاوند است.

حجت‌ الاسلام محمدی گفت: نهاوند شهری ویژه با مردمان متدین، انقلابی، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و اخلاق مدار است که این ویژگی‌ها از امتیازات این شهرستان است.

وی با اشاره به خدمات ۴۳ ساله حجت الاسلام‌ مغیثی امام‌ جمعه سابق و قدردانی مردم از شخصیت ایشان اظهار داشت: ادامه خط و مسیر ریل‌گذاری شده برای حرکت پرافتخار انقلاب اسلامی در شهرستان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی و مذهبی از اولویت‌ها است.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: در کنار همه مسئولان هستیم و با وحدت و انسجام و همدلی و به دور از همه گرایش‌های سیاسی باید بتوانیم در‌خدمت مردم باشیم.

وی بیان‌ داشت: مردم همواره بصیر و آگاه هستند و باید مواظب نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه باشیم چون دشمنان می‌خواهند با ترویج دسته‌بندی‌ها ما را از هم جدا کنند که باید مراقب باشیم.

محمدی گفت: امیدوارم در سایه وحدت بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در مسیر ولایت و اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به شرایط منطقه اظهار داشت: هدف اصلی این جنجال‌ها ضربه به ایران است که محور‌ مقاومت است و باید هوشیار و‌ بیدار باشیم و دشمن را بشناسیم.

وی ادامه داد: غزه قلب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت، یمن شمشیر و عراق پا به پای مقاومت و ایران عزیز هم ام‌القرای مقاومت است.

 محمدی عنوان کرد: همه اهداف دشمن، ایران اسلامی است و همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند از دشمن به غیر دشمنی انتظاری نداریم و باید در سایه ولایت گام برداریم چون هر وقت گوش به فرمان ایشان بودیم موفق بودیم.

وی ادامه داد: باید نقشه‌های دشمن را بشناسیم چون آن‌ها هر روز به دنبال توطئه هستند و در این روزها جبهه مقاومت شهدای عزیزی را تقدیم کرده که دشمن فکر می‌کرد با این شهادت‌ها مقاومت از بین می‌رود ولی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ شهادت افتخار‌ ما است و باعث بیداری ملت می‌شود.

امام‌ جمعه نهاوند گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی و شهید نصرالله و شهید هنیه و دیگر شهدا، جبهه مقاومت به تأسی از این شهیدان محکم‌تر در میدان حاضر شده و دشمن را دچار یأس و استیصال کرده است.

وی در‌ بخش پایانی خطبه‌ها متذکر شد: امپراطور رسانه‌ای غرب می‌خواهد‌ جای شهید و جلاد را عوض کند و مقاومت مقدس فلسطین را در مقابل جنایت ۷۰ ساله دشمن صهیونیستی غیر موجه جلوه دهند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها