نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حمایت از جریان مقاومت وظیفه همگانی است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه حمایت از جریان مقاومت امروز وظیفه همگانی است، گفت: برخی حاکمان اسلامی به نام اسلام، از پشت خنجر زدند و خیانت کردند، در حالی که می‌توانستند شریان‌های اقتصادی را قطع کنند.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ - 18October 2024

حمایت از جریان مقاومت وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در آیین تکریم و معارفه امام جمعه نهاوند با بیان اینکه تریبون نماز جمعه، متعلق به مردم است، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه واسطه‌ای بین مردم و حاکمیت است تا صدای مردم به گوش مسئولان رسیده شود.

وی افزود: ۴۲ سال حاج آقای مغیثی در کنار مردم نهاوند زندگی کردند و همه شاهد زهد، تقوا و ساده زیستی ایشان بودند، توجه به منافع مردم از خصوصیات حاج آقای مغیثی است‌. این الگوها ارزشمند است و باید درسی برای همه مسئولان و روحانیون باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حاج آقای محمدی، امام جمعه جدید نهاوند از سابقه خوبی در دوران امامت جمعه برخوردار هستند. وحدت و همراهی‌ها در شهرستان باید استمرار داشته باشد، انسجام حلال مشکلات است.

وی با تاکید براینکه امروز از شهدای مقاومت باید یاد کنیم، تصریح کرد: فرماندهان ما در وسط میدان به شهادت می‌رسند، اما فرماندهان دشمنان در پناهگاه‌های خود دستور حمله می‌دهند.

شعبانی با بیان اینکه حمایت از جریان مقاومت امروز وظیفه همگانی است، گفت: برخی حاکمان اسلامی به نام اسلام، از پشت خنجر زدند و خیانت کردند، در حالی که می‌توانستند شریان‌های اقتصادی را قطع کنند. آنهایی که در برابر این جنایات سکوت کردند، شریک جنایات غرب و صهیونیست‌ها هستند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار