مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام:

صهیونیست‌های بدانند که با ادامه جنایت به پایان راه نزدیک شده‌اند

حجت الاسلام «تمرخانی» با صدور پیامی شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی السنوار را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ - 18October 2024

صهیونیست‌های بدانند که با ادامه جنایت به پایان راه نزدیک شده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «تمرخانی» مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان با صدور شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید «یحیی السنوار» را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

خبرشهادت فرمانده مبارز و مجاهد نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، «یحیی السنوار» (ابو ابراهیم)، قلب تمام آزادگان جهان را به درد آورد و باعث جریحه دار شدن وجدان‌های بیدار در سراسر عالم گردید. اما این عروج قهرمانانه نشانه تداوم جهاد فی سبیل الله است و حکایت از ادامه مسیر مقاومت و تداوم راه مبارزه دارد.

اینجانب شهادت این مجاهد غیرتمند را که سال‌های عمر خویش را در مبارزه، اسارت و مجاهدت گذراند، به مردم مقاوم فلسطین و لبنان و آحاد آزادگان جهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید قهرمان و نصرت و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت را خواستارم.

صهیونیست‌های سفاک و غاصب نیز باید بدانند که با ادامه جنایت همزمان با استمرار سکوت مجامع به ظاهر حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌اند و اضمحلال‌شان قطعی است و این جنون و آدمکشی‌ها و نسل‌کشی‌ها دوایی برای زخم ناسور و هلاک‌کننده‌ی عارض شده بر موجودیت نامشروع شان نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها