امام‌جمعه شهرستان چرداول:

رژیم صهیونیستی با ترور افراد به دنبال جبران شکست‌های خود می‌باشد

حجت الاسلام والمسلمین «احمدی» گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با ترور افراد به دنبال جبران شکست‌های اخیر خود می‌باشد و با حمله به بیمارستان، خبرنگاران، کشتار زنان و کودکان مظلوم می‌خواهد بر شکست‌های پی‌درپی خود سرپوش بگذارد.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 18October 2024

رژیم صهیونیستی با ترور افراد به دنبال جبران شکست‌های خود می‌باشد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «احمدی» امام جمعه موقت شهرستان چرداول در خطبه‌های نماز جمعه شهر سرابله با اشاره به یادواره سرداران وشهدای ایل خزل درآبان ماه اظهارداشت: این یادواره سالهاست که برگزار می‌شود و برگزاری این یادواره‌ها باعث زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه خواهد بود و نسل جوان را با زندگی و سیره شهدا آشنا خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه سرابله با اشاره به ترور شهید یحیی سنوار گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با ترور افراد به دنبال جبران شکست‌های اخیر خود می‌باشد و با حمله به بیمارستان، خبرنگاران، کشتار زنان و کودکان مظلوم میخواهد بر شکست‌های پی‌درپی خود سرپوش بگذارد.

«احمدی» با اشاره به سفر‌های مقامات کشوری به کشور‌های مختلف گفت: این سفر‌ها نشان دهنده اقتدار و عظمت کشور ما و ضعف رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می‌شود و می‌تواند ضامن شادابی و سلامتی تک تک آحاد جامعه بوده و نشاط اجتماعی را در پی داشته، باشد لذا توجه به رشد و توسعه ورزش همگانی امری مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار