شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۸ هزار دستگاه استخراج رمزارز در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در شش ماه نخست سال تعداد ۸ هزار و ۶۱۵ دستگاه استخراج رمزارز شناسایی و جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۶۹۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ - 19October 2024

سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در بهار و تابستان امسال با توجه به افزایش بی‌سابقه دما در کشور‌های مختلف و از جمله کشور ایران موضوع برق و مدیریت شبکه توزیع و جلوگیری از قطعی برق بصورت ویژه در دستور کار مسئولان امر قرار گرفت، اظهار داشت: در این رابطه با توجه به اینکه برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از برق شهری برای فعال کردن ماینر‌ها موجب اخلال در شبکه توزیع برق کشور می‌شدند، با همکاری شرکت توانیر طرح‌های مخلتفی اجرا شد.

شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۸ هزار دستگاه استخراج رمز ارز در کشور

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی به منظور حمایت از اقتصاد کشور با همه مظاهر و مصداق‌های فساد‌ها و جرایم اقتصادی برخورد می‌کند، بیان داشت: در این رابطه با تشکیل تیم‌های مشترک پلیس امنیت اقتصادی و شرکت توانیر اقدامات لازم درخصوص جمع آوری ماینر‌ها و عاملان تهیه و استخراج از آنها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰۰ مگاوات مصرف رمز ارز‌های غیرمجاز و غیر قانونی در کشور است، گفت: در شش ماهه امسال تعداد هشت هزار و ۶۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها