مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مقاومت شهید یحیی سنوار، مظلومیت مقتدارانه شهید حججی را زنده کرد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: مقاومت یحیی سنوار تا آخرین نفس با دست خالی که منجر به شهادت مظلومانه، اما مقتدارانه او شد حماسه دیگری همچون مقاومت محسن حججی و شهادت این مدافع حرم خلق کرد که جهانی شد.
کد خبر: ۶۹۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳ - 19October 2024

مقاومت شهید یحیی سنوار، مظلومیت مقتدارانه شهید حججی را زنده کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع کارکنان این اداره‌کل در سخنانی با تبریک و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: بر اساس آیه ۳۵ سوره مائده، کشتن یک انسان بدون اینکه در زمین فساد و یا قتلی مرتکب شده باشد به مثابه کشتن تمام انسان‌ها است که مصداق امروزی آن به شهادت رساندن مجاهد نستوه یحیی سنوار است.

وی با انتقاد از سکوت حکام کشور‌های اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، وحدت جهان اسلام را لازمه نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و افزود: بر اساس منطق صهیونیست‌ها افرادی که از آب، خاک، استقلال و آزادی خود دفاع می‌کنند قاتل هستند، اما از دیدگاه اسلام که منطبق بر آیات قرآن کریم است کسانی که برای دفاع از عزت و آزادی ملت خود قدم در مسیر جهاد می‌گذارند مجاهد و مدافع هستند. قاتل، اشغالگران کودک‌کش اسرائیلی هستند که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده شده و مظهر ظلم و فساد در زمین به شمار می‌روند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: قتل، کشتار و فساد توسط صهیونیست‌ها در سرزمین‌های غصب شده فلسطین مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه بیش از ۷۰ است که جریان دارد، اما دیگر خون فلسطینیان به جوش آمده و نمی‌خواهند زیر بار ظلم و ستم باشند.

این مسئول گفت: با اجرای عملیات طوفان‌الاقصی و درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیست، وضعیت رژیم اشغالگر قدس به ۷۰ سال پیش بازگشت و وعده نابودی اسرائیل که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را نوید داده بودند در حال تحقق است.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: مقاومت یحیی سنوار تا آخرین نفس با دست خالی که منجر به شهادت مظلومانه، اما مقتدارانه او شد حماسه دیگری همچون مقاومت محسن حججی و شهادت این مدافع حرم خلق کرد که جهانی شد.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی تا زمان شهادت یحیی سنوار گویای این حقیقت است که رزمندگی تا شهادت ادامه دارد و این شهادت‌ها جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: با شهادت این مبارز فلسطینی، روح تازه مقاومت، ایستادگی در برابر متجاوزین و مبارزه با ظلم و ظالم بر کالبد جبهه مقاومت دمید و به مدافعان فلسطینی جان دوباره بخشید که این حرکت مصداق بارز جهاد در راه خدا و مبارزه با مستکبرین است و خط بطلانی بر همه یاوه‌گویی‌های صهیونیست‌ها علیه یحیی سنوار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها