کمک ۲ میلیارد ریالی مادر شهیدان غرویان به جبهه مقاومت

صدیقه دباغ نیشابور مادر شهیدان عبدالحمید، عبدالمجید و دانیال غرویان ۲ میلیارد ریال به جبهه مقاومت در لبنان اهدا کرد.
کد خبر: ۶۹۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 19October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا علیه‌السلام، «مهدی دونده» فرماندار شهرستان نیشابور، «محمد رستمی» و «سید یحیی سلیمانی» نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهیدان غرویان با این خانواده ایثارگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

مادر شهیدان غرویان، از مردم ایران اسلامی دعوت کرد تا هرکه به هر مقدار که در توان دارد، به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: خانواده معظم شهدا همواره در بذل جان و مال خود برای اسلام و انقلاب پیشقدم بوده و امروز هم برگ زرین دیگری از ایثار این دریادلان بر مصحف تاریخ انقلاب اسلامی در نیشابور افزوده شد.

وی افزود: مادر شهیدان والامقام غرویان که در دوران دفاع مقدس گل‌های زندگی خود را فدای اسلام کرده بود، امروز در امتداد این خط، با اهدای ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به جبهه مقاومت در لبنان، به همه ما درس بزرگ ایثار مال در کنار ایثار جان را مشق کرد.

کمک ۲ میلیارد ریالی مادر شهیدان غرویان به جبهه مقاومت

عبدالمجید، عبدالحمید و دانیال غرویان به ترتیب در سال‌های ۱۳۴۱، ۱۳۴۲ و ۱۳۴۷ در نیشابور متولد شدند و سال‌های ۱۳۶۱، ۱۳۵۹ و ۱۳۶۵ در شلمچه، فیاضیه آبادان و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها