معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

فرهنگ ما فرهنگ عاشورای، فرهنگ مقاومت است

«حسینی‌نسب» گفت: این رویداد‌های هنری هر کدام در جایگاه خود بسیار تاثیر گذار است، چون فرهنگ ما فرهنگ عاشورای، فرهنگ مقاومت است و ما امروز به این نوع فرهنگ بیش از پیش احتیاج داریم.
کد خبر: ۶۹۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 19October 2024

فرهنگ ما فرهنگ عاشورای، فرهنگ مقاومت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، مراسم پایانی سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی «بیرق» با معرفی برگزیدگان در چهار بخش مستندنگاری، مینیمال، ایثار و مقاومت و موبایل‌گرافی به کار خود پایان داد.

سومین سوگواره عکس استانی هنر عاشورایی بیرق شامگاه ۲۷ مهرماه با حضور  «ابوذر حسینی نسب» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، مسئولان، هنرمندان و جمعی از اساتید هنر استان کرمان در زرند برگزار شد.

«حسینی‌نسب» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه مراسم با قدردانی از برگزار کنندگان این رویداد ارزشمند اظهار داشت: این رویداد‌های هنری هر کدام در جایگاه خود بسیار تاثیر گذار است، چون فرهنگ ما فرهنگ عاشورای، فرهنگ مقاومت است و ما امروز به این نوع فرهنگ بیش از پیش احتیاج داریم.
 
وی بابیان اینکه  هجمه دشمنان امروز بیشتر از هر زمانی است ادامه داد: برگزاری چنین رویداد‌های هنری و بسیار زیبا تحت عنوان سوگواره هنر عاشورایی بیرق هنرمندان را درگیر این موضوع بسیار ارزشمند کرده و هم در قالب یک نمایشگاه در عرصه عموم قرار خواهد گرفت.
 
حسینی نسب توضیح داد: به همه برگزارکنندگان تبریک و خدا قوت می‌گویم و امیدوارم این رویداد با قوت و قدرت در سال آینده ادامه پیدا کند چرا که شهرستان زرند یک شهرستان هنرخیز، فرهنگ دوست با مردمی مقاوم و شهید پرور و  از شهرستان‌های پیشگام استان به شمار می آید.

بنا به اعلام هیئت داوران، در بخش مستندنگاری، محسن احمدی از سیرجان، فاطمه علی بیگیان از رفسنجان و اعظم امیربنده از کرمان اول تا سوم شدند و از ایرج علیپور از رفسنجان، مرتضی شکوهی از کهنوج و میلاد عرب‌زاده از کرمان تقدیر شد.

در بخش مینیمال، مهلا جنابی از کرمان، محسن ربانی از زرند و سعیده بازمانده از رفسنجان موفق به کسب عنوان اول تا سوم شدند و عباس تقی‌زاده از کرمان، حامد برهانی از زرند و مولود محمدآبادی از زرند شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش ایثار و مقاومت، مهدی پوربهاءالدینی از زرند و سعیده بازمانده از رفسنجان مشترکاً سوم شدند و از محمدرضا براهام از کرمان، فاطمه زمانی از کرمان و مهلا جنابی از کرمان تقدیر شدند.

در بخش موبایل‌گرافی نیز همتا الهی از کرمان اول شد و یسنا سپهری از زرند و حدیث قطب‌الدینی از کرمان مشترکاً دوم شدند و مجتبی عباس زاده از زرند عنوان سوم را کسب کرد و محمدجواد رجب‌زاده از رفسنجان، سیدعماد تهامی از زرند و عباس تقی‌زاده از کرمان شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار