مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله:

«یحیی السنوار» کابوس واقعی خواب بنیامین نتانیاهو بود

حجت الاسلام ترشیزی گفت :السنوار کابوس واقعی خواب بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم  کودک کش صهیونیستی بود که با شنیدن نام و طراحی عملیات‌هایش در فلسطین اشغالی به خود میلرزید. 
کد خبر: ۶۹۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 19October 2024

«یحیی السنوار» کابوس واقعی خواب بنیامین نتانیاهو بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، حجت الاسلام «عباسعلی ترشیزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کلاله امروز شنبه بیست و هشتم مهرماه در جمع کارکنان سپاه این شهرستان اظهار داشت: السنوار که بالاترین مقام حماس و شخصیتی ذی نفوذ بود، مغز متفکر، طراح و مجری عملیات طوفان الاقصی است و سال‌ها بود سرویس های امنیتی و اطلاعاتی رژیم کودک کش صهیونیستی به‌دنبال ترور و به شهادت رساندنش بودند. 

حجت الاسلام ترشیزی در ادامه گفت :السنوار کابوس واقعی خواب بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم  کودک کش صهیونیستی بود که با شنیدن نام و طراحی عملیات‌هایش در فلسطین اشغالی به خود میلرزید. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله در این باره تاکید کرد: در یکسال گذشته تقریبا دولت‌های اروپایی به غیر از ابراز ندامت، تاثر و تاسف و درخواست برای توقف جنگ و آتش‌بس آن هم به صورت زبانی نه به صورت واقعی برای بازدارندگی اسرائیل و جلوگیری از تجاوزات و آدمکشی‌های گسترده‌ای که انجام می‌دهد کاری انجام نداده‌اند؛ مشخص است در چنین وضعیتی اسرائیل جرات و جسارت به گروه‌های امدادی و حافظان صلح را پیدا می‌کند.

حجت الاسلام ترشیزی یادآور شد: آنچه اسرائیل در لبنان برعلیه نیرو‌های حافظ صلح انجام داده بی‌سابقه نبوده است، یعنی مقامات غربی بار‌ها شاهد وقوع چنین صحنه‌هایی توسط اسرائیل بوده‌اند بنابراین نباید برای آنها تعجب‌آور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار