نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

جبهه مقاومت ملت‌ها را بیدار کرد

«پورکبگانی» گفت: اثرات کارکردی جبهه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین را با آگاهی و بیداری ملت‌های آزاده دنیا می‌توان مشاهده کرد.
کد خبر: ۶۹۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ - 19October 2024

جبهه مقاومت ملت‌ها را بیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، «جعفرپورکبگانی» نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به شهادت فرمانده دلاور «شهید یحیی السنوار» اظهار داشت: نوع شهادت این فرمانده بزرگ مردم مظلوم فلسطین، سبب رسوایی دستگاه تبلیغاتی غرب و رژیم صهیونیستی شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که آن‌ها به دروغ اعلام می‌کردند که السنوار در تونل‌های مخفی زندگی می‌کند و نیروی انسانی را سپهر دفاعی خود قرار داده همگان با فیلم‌های منتشر شده دیدند که چگونه در میدان رزم و عملیات به شهادت رسیده است.

وی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی تصور می‌کند شعله‌های خشم جریان مقاومت با شهادت فرماندهان آن‌ها فرو می‌نشیند به شدت در اشتباه و گمراهی است به گونه‌ای که تاریخ جریان مقاومت نشان داده که شهادت هر فرمانده.ای در این جبهه سبب قدرتمندتر شدن آن‌ها شده است.

پورکبگانی اضافه کرد: آتش خشم جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین که از خون شهید السنوار برگرفته به زودی بنیان.های فکری و عملیاتی صهونیست‌ها را خواهند سوزاند همچنان که با شهادت سید نصرالله و قدرت انتقام جبهه مقاومت، شاهد فرار و گریز صهیونیست‌ها از اراضی اشغالی هستیم.

این مسئول تاکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله و السنوار در حال رقم زدن یک بیداری اسلامی نوین در منطقه و رسوایی بیشتر غرب و آمریکا برای حمایت از این رژیم کودکش صهیونیست است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اکنون اثرات کارکردی جبهه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین را با آگاهی و بیداری ملت‌های آزاده دنیا می‌توان مشاهده کرد که روزانه در اقصی نقاط کشورهای اروپایی و آمریکایی با برپایی راهپیمایی‌ها و تجمعات، اقدامات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار