استاندار خوزستان:

شهادت «یحیی سنوار» خللی در راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

در پیام حسینی محراب آمده است: شهادت سنوار اراده و انگیزه جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و دشمن بشریت یعنی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش تقویت و شجاعت و ایثار او، الگویی از مقاومت و پایداری را برای آزادگان عالم به جا گذاشت.
کد خبر: ۶۹۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 19October 2024

شهادت «یحیی سنوار» خللی در راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت مجاهد نستوه، «یحیی سنوار» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”

خبر شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس عالیقدر دفتر سیاسی حماس، جبهه مقاومت را در سوگ فرو برد.

شهید «یحیی سنوار»، به عنوان یکی از رهبران ارشد و رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، نقش کلیدی در حوزه نظامی و سیاسی، در هدایت و رهبری حماس ایفا می‌کرد.

شهادت سنوار نه تنها خللی در استراتژی و راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده و انگیزه جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و دشمن بشریت یعنی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش تقویت و شجاعت و ایثار او، الگویی از مقاومت و پایداری را برای آزادگان عالم به جا گذاشت.

اینجانب شهادت پرافتخار این مجاهد نستوه را که سال‌های عمر خویش را در مبارزه، اسارت و مجاهدت گذراند، را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، مردم مظلوم و مقتدر غزه‌، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید قهرمان و نصرت و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها