فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش خبر داد؛

اجرای پروژه انسداد مرز مشترک ایران با افغانستان در ۳ سال

امیر امان‌الهی گفت: طرح انسداد مرزهای مشترک ایران و افغانستان در شمال شرق کشور با تلاش و توان گروه‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در مدت زمان سه سال انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 19October 2024

اجرای پروژه انسداد مرز مشترک ایران با افغانستان در شمال شرق طی ۳ سالبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس امان‌الهی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: طرح انسداد مرزهای مشترک ایران و افغانستان در شمال شرق کشور با تلاش و توان گروه‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در مدت زمان سه سال انجام خواهد شد.

وی افزود: طول این طرح راهبردی و مهم در نوار مرزی مشترک استان خراسان رضوی با کشور افغانستان ۳۰۰ کیلومتر است و چهار گروه مهندسی ۴۴۴، ۴۳۳، ۴۱۱ و ۴۵۵ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی این کشور همسایه شرقی مشغول اجرای مراحل مختلف این طرح بزرگ هستند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با همت همه نیروهای مهندسی و دستگاه‌های متولی، در بازه زمانی گذشته از اجرای این طرح، مراحل انجام آن در بخش‌های مختلف، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و زیرساخت‌های لازم برای ادامه و سرعت بخشیدن به آن در این نقطه از کشور نیز با استفاده از توان و ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها