معاون سیاسی استاندار زنجان:

رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا امکان ادامه حیات ندارد

«رفیعی» رژیم صهیونیستی بدون حمایت و پشتیبانی آمریکا امکان ادامه حیات ندارد
کد خبر: ۶۹۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹ - 19October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز در یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید راه مبارزه با مواد مخدر استان اظهار  داشت: حدود ۴ هزار نفر در سطح کشور در راه مقابله با مواد مخدر به شهادت رسیده و حدود ۱۲ هزار جانباز در این راه تقدیم شده اند که همه این‌ها نشان دهنده اهمیت مقابله با مواد مخدر و تهدید آن نسبت به جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با گسترش مواد مخدر، نیروی انسانی جوان و توانمند کشور را نشانه گرفته اند و یکی از مصادیق جنگ ترکیبی اجازه دادن به تجارت مواد مخدر در پیرامون کشور ماست به طوری که پس از حضور آمریکا در افغانستان کشت مواد مخدر به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پیشگیری از ابتلا به این معضل خانمان سوز بهترین راه حفظ سلامت جامعه و ایجاد امنیت اجتماعی است افزود: مشارکت یا همیاری مردم در پیشگیری از وقوع اعتیاد، بهترین اقدام است.

رفیعی بر ضرورت به‌کارگیری ظرفیت تشکل‌های مردمی و سمن‌ها در امر پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: موفقیت در عرصه مبارزه با موادمخدر منوط به توسعه مشارکت های مردمی است و باید در این زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد قوت بگیرد.

وی بر ضرورت استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های تشدید برخورد با قاچاقچیان و نیز خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: میزان کشف مواد مخدر در این استان طی سال جاری با تشدید اقدامات مقابله‌ای ۲۴ درصد افزایش یافت.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هرچند نرخ شیوع مواد مخدر در استان زنجان کمتر از میانگین کشوری است، اما این مشکل همچنان یکی از اولویت‌های اصلی ما است لذا مقابله با مواد مخدر با جدیت ادامه دارد.

رفیعی در این مراسم به شهادت «یحیی سنوار» و رهبران و فرماندهان مقاومت اشاره کرد و گفت: با چنین شهادت هایی مقاومت متوقف نخواهد شد و راه فرماندهان مقاومت ادامه خواهد یافت. 

وی گفت: رژیم سفاک صهیونیستی به زعم خود می خواهد با ترور رهبران مقاومت، خللی در این جبهه ایجاد کند در حالیکه پس از شهادت رهبران مقاومت، اقدامات غیرمنتظره ای مانند حمله پهپاد امروز صبح حزب الله به اقامتگاه نتانیاهوی خون آشام ، شاهد هستیم.

معاون استاندار متذکر شد: رژیم صهیونیستی بدون حمایت و پشتیبانی آمریکا امکان ادامه حیات ندارد و قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار