بازدید اعضای کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان

اعضای کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از طرح جامع ساماندهی گلزار شهدای کرمان بازدید کردند.
کد خبر: ۶۹۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴ - 19October 2024

اعضای کمیسیون بودجه مجلس از طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان بازدیدکردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به همراه استاندار و جمعی از مسئولان امروز از گلزار شهدای کرمان و مجموعه تله‌کابین ملل، بازدید کردند.

«غلامرضا تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشی این بازدید، اظهار داشت: گلزار شهدای کرمان، به‌خاطر شهدای عزیزی که در آن آرمیده‌اند، به‌ویژه سردار شهید حاج‌«قاسم سلیمانی»، نیازمند توجه ویژه است و مجموعه تفریحی تله‌کابین ملل، نیز در نزدیکی گلزار شهدا قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در نشستی که با استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان داشتیم، طرح ساماندهی گلزار شهدا ارائه شد.
 
این مسئول افزود: در زمینه بودجه ایجاد پردیس شهید حاج «قاسم سلیمانی» که ساماندهی گلزار شهدا را هم در بر خواهد داشت، مقرر شد در قالب بودجه ۱۴۰۴ شهرداری کرمان، مساعدت کنیم.
 
«محسن تویسرکانی» شهردار کرمان نیز بیان داشت: در جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم، حول محور بودجه استان صحبت شد، اما در خصوص طرح جامع گلزار شهدای کرمان که دغدغه شهرداری و استان است نیز صحبت شد و درخواست کردیم ردیف بودجه ویژه‌ای برای طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا، اختصاص پیدا کند.
 
وی متذکر شد: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با این موضوع موافقت کرد و قرار شد مکاتبات را انجام دهیم تا این موضوع در لوایح بودجه در سطح ملی لحاظ شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها