شهروندان قنوات قم در بازسازی حرم‌های ائمه اطهار (ع) سهیم می‌شوند

نشست هماهنگی بازسازی حرم‌های ائمه اطهار (ع) به منظور جلب مشارکت اهالی شهر قنوات در این امر خیر، در دفتر امام‌جمعه قنوات برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ - 19October 2024

شهروندان قنوات قم در بازسازی حرم‌های ائمه اطهار (ع) سهیم می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست هماهنگی بازسازی حرم‌های ائمه اطهار (ع) و امکان مشارکت اهالی شهر قنوات در این امر خیر، با حضور رضا حافظی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم در دفتر امام‌جمعه قنوات برگزار شد.

حافظی در این نشست، با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات‌عالیات و تقدیر از مشارکت همه‌جانبه مردم قم در امر بازسازی حرم‌های ائمه معصومین (ع)، اظهار داشت: جهت تسهیل در مشارکت مردم استان در این امر، ستاد بازسازی طی برنامه‌ریزی انجام شده به‌صورت دوره‌ای از دفاتر این ستاد در شهر‌های استان بازدید خواهد داشت.

در نشست فوق، حجت‌الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه قنوات و سید حسن حسینی رئیس شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند و اعلام شد: شهروندان قنوات می‌توانند به‌منظور اهداء هدایا و نذورات نقدی (از طریق کارت‌خوان متصل به‌حساب ستاد بازسازی عتبات‌عالیات کشور) و غیرنقدی خود به مظاهر پهلوان‌زاده مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات در شهر قنوات مراجعه کنند.

همچنین مطرح شد: شهروندانی که علاقه و آمادگی دارند به‌عنوان نماینده ستاد بازسازی در محله خود فعالیت نمایند، می‌توانند برای این امر به آقای پهلوان‌زاده مراجعه نموده تا اقدامات لازم دراین‌خصوص انجام پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار