جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر نهاوندی به راهیان نور غرب کشور

سرهنگ «رحیمی» از اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر شهرستان نهاوند به راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ - 19October 2024

اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر نهاوندی به راهیان نور غرب کشوربه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «میثم رحیمی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار داشت: در این مرحله ۲۰۰ دانش‌آموز دختر از نهاوند و فیروزان به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان به وسیله ۵ دستگاه اتوبوس به اردوی ۲ روزه راهیان نور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در این سفر دو روزه دانش آموزان بسیجی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در کرمانشاه، پادگان ابوذر، سرپل ذهاب و یادمان مرصاد بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: مناطق عملیاتی و یادمان های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بوده است که دانش‌آموزان از این بازدیدها درس فرهنگ ایثار و شهادت را به یادگار خواهند برد.

رحیمی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان علاقه‌مند به اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه نهاوند انجام می‌شود، عنوان کرد: ترویج این فرهنگ در جامعه باید از اولویت‌های ما مسئولان باشد تا نسل جوان و نوجوان با رشادت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور یک سفر معمولی نیست، گفت: راهیان‌نور یک دانشگاه بزرگ عملی است که دانش‌آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی باید فرهنگ بزرگ دفاع مقدس را به خانواده‌ها و هم‌کلاسی‌های خود منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار