معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان:

دشمنان به دنبال ضربه به انسجام ایران اسلامی هستند

سرهنگ محمودوند گفت: دشمنان بعد از شکست‌های پیاپی در عرصه‌های مختلف، به دنبال ضربه زدن به انسجام کشور هستند که باید مراقب توطئه آنها باشیم.
کد خبر: ۶۹۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷ - 20October 2024

دشمنان به دنبال ضربه به انسجام ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «محمد محمودوند» معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر پلدختر که حسینیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدسی که در لبنان و غزه در حال رخ دادن است ادامه دفاع مقدس اسلامی ایران است اظهار داشت: اگر گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم اتفاقات خوبی پیش روی جبهه مقاومت و حزب‌الله است و جبهه مقاومت پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس روحیه‌ای تولید می‌کند که آن کشور را رشد می‌دهد افزود: اگر این روحیه به ملت تزریق شود آن ملت را رشد می‌دهد، همانگونه که در شهادت شهید السنوار این اتفاق افتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلامی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی و آمریکایی‌ها از ایران کوتاه شد، آنها انقلاب اسلامی را مانع خود می‌دانستند به همین دلیل تلاش کردند با ایجاد قائله‌های مختلف و جنگ تحمیلی آن را از بین ببرند.

وی با اشاره به چهار عنصر اصلی قدرت نظام و انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: رهبری خوب امام‌خمینی (ره) انسجام ملی مردم، پیوند ملت با رهبری و تجلی پیدا کردن روحیات سازنده سبب شد که پایه‌های قدرت ما مستحکم‌تر شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان عنوان کرد: دشمنان تلاش کردند تا قدرت منطقه‌ای، نظامی، موشکی و انرژی را از بین ببرند که هر بار توطئه‌های آنها با شکست مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست‌های پیاپی به دنبال شکسته شدن پیوند بیت ملت و رهبری بودند که با هوشیاری مردم در این توطئه هم شکست خوردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به انسجام کشور هستند که باید مراقب توطئه آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار