سردار رادان: رویکرد فراجا در ترفیع درجات صف‌محور است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در وهله اول اعتماد مجموعه عقیدتی و حفاظت منجر به معرفی فرد به فرماندهی می‌شود و در گام دوم ستاد کل نیرو‌های مسلح فرد را برای ترفیع درجه به فرمانده معظم کل قوا معرفی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲ - 20October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در آئین اعطا درجه سرتیپ دومی به ۱۸ نفر از کارکنان فراجا ضمن عرض تبریک و تهنیت و تسلیت به مناسبت شهادت شهید «یحیی سنوار» او را فرماندهی بزرگ و دلیر معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوارم خون شهیدان سنوار، سیدحسن نصرالله و نیلفروشان و شهید سردار قاسم سلیمانی نویدبخش پیروزی هرچه زودتر مسلمین بر کفار باشد.

سردار رادان: در ترفیع درجات رویکرد ما صف محور است

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم افزود: به همه کسانی که امروز مفتخر به درجه سرتیپ دومی شدند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم شروع به کارتان با درجه سرتیپ دومی آغاز دیگری برای شما در رفتار و کردار باشد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: چندین اعتماد پی در پی صورت می‌گیرد تا فردی برای دریافت درجه امیری انتخاب می‌شود و امروز شما در این مراسم شرکت کرده‌اید پس قدر خودتان را بدانید.

سردار رادان گفت: در وهله اول اعتماد سازمان و مجموعه عقیدتی و حفاظت منجر به معرفی فرد به فرماندهی می‌شود. در گام دوم ستاد کل نیرو‌های مسلح پس از گذراندن مراحل مشخص فرد را برای ترفیع درجه به فرمانده معظم کل قوا معرفی می‌کند و ایشان با این ترفیع درجه موافقت می‌کنند. پس باید قدر این اعتماد را دانست.

وی اظهار داشت: اگر فقط همین اعتماد را مدنظر قرار دهید مسئولیت شما بسیار سنگین‌تر از گذشته خواهد شد. یک زمانی بر اساس درجه سرهنگی مسئولیت داشتید و حالا با درجه امیری مسئولیت شما خیلی سنگین‌تر خواهد شد و باید یک تفاوتی در شما به وجود بیاید.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: شما در حقیقت مانند درخت مثمری هستید که هرچه بار آن سنگین‌تر می‌شود، افتاده‌تر می‌شود. بار سنگین روی دوش شما بار اعتمادی است که عرض کردم و هرچه این بار سنگین‌تر تواضع شما باید بیشتر شود و اگر خدای نکرده این درجه در شما باعث تکبر شد هم در دنیا باختید و هم در آخرت؛ در دنیا باختید، چون ثمره خوبی نداشته‌اید و در آخرت باخته‌اید، چون باید جواب خون شهدا را بدهید.

سردار رادان با تاکید بر لزوم تفاوت در چند حوزه ادامه داد: باید درحوزه اخلاق متفاوت‌تر از گذشته گام بردارید. حوزه اخلاق در محل کار و خانواده باید به نحوی باشد که همکاران شما از این ترفیع درجه خوشحال شوند. ضمن اینکه تواضع نیز باید سرلوحه کارهایتان قرار بگیرد. در برخورد با اطرافیان نیز باید متفاوت باشید و حکیمانه‌تر و ادیبانه‌تر برخورد کنید.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا افزود: قطعا در حوزه فعالیت خود شایستگی داشته‌اید که به این درجه رسیده اید، اما این درجه باید باعث افزایش خدمت و کار شود. شما اگر دیروز با درجه سرهنگی به خانواده شهدا سر می‌زدید الان باید دست به سینه بزنید و در مقابل خانواده معظم شهدا تعظیم کنید.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد فراجا در ترفیع درجات گفت: در ترفیع درجات رویکرد ما صف محور بود. از جمع ۱۸ نفره هم ما سعی کردیم اگر نیروی ستادی هم در بین نفرات وجود دارد نیرو‌هایی باشند که در خدمت صف هستند که تقریبا ۹۵ درصد نیز این ویژگی را دارند.

سردار رادان در پایان با تاکید بر انضباط بیشتر افزود: ان شاءالله این ترفیع درجه باعث ارتقای خودتان و سازمان باشد و پله‌های ترقی را به خوبی طی کنید و همه ما به درجه رفیع شهادت نائل شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار