فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

مرزبانان مقتدارانه از مرزهای ایران صیانت می‌کنند

سردار شجاع گفت: مرزبانان مقتدرانه بصورت شبانه روز از مرزهای ایران اسلامی حراست می‌کنند و در این مسیر با گذشتن از جان خود به دشمنان اجازه تعدی نخواهند داد.
کد خبر: ۶۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 20October 2024

مرزبانان مقتدارانه از مرزهای ایران صیانت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سفر به شهرستان زاوه با حضور در منزل ستوان یکم شهید «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی با  خانواده این شهید مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای مظلوم مرزبانی، اظهار داشت: امنیت پایدار امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا است و در این مسیر شهدای مظلوم مرزبانی نقش مهمی داشته‌اند.  

وی تصریح کرد: مرزبانان متعهدانه و مقتدرانه بصورت شبانه روز از مرز‌های ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و در این مسیر از جان عزیزشان می‌گذرند، اما اجازه نمی‌دهند دشمنان و معاندین وارد خاک مقدس کشورمان شوند و نقشه‌های خبیثانه خود را عملی کنند.

سردار شجاع در پایان از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی ۳۰ شهریور ۱۳۶۷ در دولت‌آباد از توابع شهرستان تربت‌حیدریه متولد شد و دهم دی ۱۳۹۵ به‌همراه ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد گروهان قلعه گک، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار