معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت :

رزمندگان غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین (ع) را دنبال می‌کنند

«حبیبی»گفت:رزمندگان غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین (ع) را دنبال می‌کنندو رژیم نژادپرست صهیونیستی گمان می کند می تواندبا ترور شهدای جبهه مقاومت می‌تواند این نهضت آزادی بخش را خاموش کند.
کد خبر: ۶۹۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 20October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مسعود حبیبی» معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) در آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در اردبیل ضمن تسلیت شهادت «یحیی سنوار» اظهار داشت: این شهید بزرگوار به عنوان اسطوره مردم فلسطین تا آخرین لحظه شهادت در آرمان‌ها و اهداف خود ثابت قدم بود و برای همه مسلمانان جهان این یادگاری را از خود به جا گذاشت.رزمندگان غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین (ع) را دنبال می‌کنند

وی افزود: رزمندگان و مبارزان فلسطین و غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین (ع) را دنبال می‌کنند و رژیم نژادپرست صهیونیستی گمان کرد با شهادت «سید حسن نصرالله»، «اسماعیل هنیه»، «یحیی سنوار» و شهدای جبهه مقاومت می‌تواند این نهضت آزادی بخش را خاموش کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت ادامه داد: این خون‌ها و پایداری‌ها باعث شعله‌ور شدن این نهضت شده و همه جهانیان به ذات پلید صهیونیست‌ها پی برده‌اند.

حبیبی مأنوس بودن با قرآن را افتخار بزرگی دانست و ادامه داد: هر چقدر با قرآن مأنوس باشیم مشکلات فردی و اجتماعی ما کمتر می‌شود و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، اگر قرآن در دل ما و زندگی ما وجود داشته باشد شاهد هیچ بن‌بستی در زندگی و جامعه نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما دانشگاهیان وظیفه داریم در زمینه‌های مختلف انسجام و همدلی و وفاق قوی‌تری داشته باشیم، افزود: دانشجویان و جوانان قرآن در این زمینه می‌توانند مؤثر باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به نقش مهم انجمن‌های علمی دانشجویی در پژوهش‌های قرآنی خاطرنشان کرد: توجه به عمق قرآن و مأنوس بودن با معارف قرآن از جمله اقداماتی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام بدهیم و انجمن‌های علمی دانشجویی نیز می‌توانند با پژوهش‌های قرآنی در این راستا حرکت کنند.

در این مراسم از دو کتاب «کار برای خدا دلسردی ندارد» در خصوص اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه و «ره آورد» پیرامون گزارش عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رونمایی شد و همچنین از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل شد.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با کسب ۴۸ رتبه ملی و کشوری توسط دانشجویان، اساتید و کارکنان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حائز رتبه اول کمی و رتبه دوم کیفی کشوری شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار