مدیر امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع‌مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

فراخوان عمومی ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی

سرگرد پاسدار خادمی پور به فراخوان عمومی ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: به منظور ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام سطح استان از تمام شرکت‌های معتبر و سازندگان ذی‌صلاح در صنعت ساختمان دعوت به همکاری می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 20October 2024

فراخوان عمومی ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی سرگرد پاسدار امین‌الله خادمی پور مدیر امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع‌مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: در ۶۹ نقطه استان خراسان جنوبی میزبان شهدای گمنام هستیم که از این تعداد ۵۵ یادمان تکمیل شده است.

وی گفت: ۱۲ یادمان در حال احداث هستند که از این تعداد نیز ۳ یادمان بالای ۸۰ درصد، ۵ یادمان پیشرفت فیزیکی ۵۰  تا ۸۰ درصد و ۴  یادمان کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. ۲ نقطه نیز باقی مانده‌اند که هنوز فاقد یادمان هستند.  

سرگرد خادمی‌پور به فراخوان عمومی ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام استان اشاره کرد و بیان داشت: به منظور ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام سطح استان از تمام شرکت‌های معتبر و سازندگان ذی‌صلاح در صنعت ساختمان دعوت به همکاری می‌شود.

مسئول یادمان‌های شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: این پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ استان خراسان جنوبی در شهرستان‌های بیرجند، زیرکوه، بشرویه، طبس، سرایان، سربیشه، نهبندان، فردوس، قاین، درمیان و خوسف ساخته یا تکمیل خواهند شد.

وی به ۱۲ پروژه در دست اقدام و یا در حال تکمیل اشاره و توضیح داد: فراخوان ساخت و تکمیل پروژه‌های یادمان شهدای گمنام در شهرستان بشرویه برای پروژه یادمان شهدای گمنام شهر بشرویه، در شهرستان سرایان برای پروژه یادمان شهدای گمنام شهر سرایان، در شهرستان خوسف برای دو پروژه یادمان شهدای گمنام شهر خوسف و مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا (ع)، در شهرستان درمیان برای دو پروژه یادمان شهدای گمنام شهر قهستان و شهر گزیک، در شهرستان زیرکوه برای چهار پروژه یادمان شهدای گمنام شهر حاجی‌آباد، شهر آبیز، روستای بارنجگان و روستای استند است.

سرگرد خادمی‌پور ادامه داد: همچنین این فراخوان در شهرستان سربیشه برای تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر سربیشه، در شهرستان بیرجند برای پروژه یادمان شهدای گمنام محله الهیه بیرجند، در شهرستان طبس برای پروژه یادمان شهدای گمنام شهر طبس، در شهرستان قاین برای چهار پروژه یادمان شهدای گمنام شهر نیمبلوک، روستای دهشک، روستای موسویه و جبل النور شهر قاین، در شهرستان فردوس برای دو پروژه یادمان شهدای گمنام شهر باغستان و شهر فردوس و در شهرستان نهبندان برای سه پروژه یادمان شهدای گمنام شهر نهبندان، شهر شوسف و روستای چاهداشی است.

مدیر امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع‌مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت اعلام آمادگی و دریافت اسناد ارزیابی کیفی و کسب اطلاعات تکمیلی به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی واقع در بیرجند - خیابان شهید آیت‌الله غفاری - بین غفاری ۲۲ و ۲۴ رو به روی بیمارستان رازی - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۳۴۷۶۵۵ تماس حاصل کنند.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار