عالم اهل سنت:

شهید سنوار احیاگر عزت در برابر رژیم صهیونیستی بود

ماموستا آداک گفت: شهید یحیی سنوار مبارزی شجاع و نترس در برابر رژیم صهیونیستی و احیاگر هیهات من الذله بود.
کد خبر: ۶۹۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 20October 2024

شهید سنوار احیاگر عزت در برابر رژیم صهیونیستی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا احسن آداک، عالم اهل سنت، در گفت‌وگویی که روز شنبه با خبرنگاران داشت، به شهادت یحیی السنوار اشاره کرد و گفت: این واقعه نشان‌دهنده شجاعت فرماندهان مقاومت فلسطینی است که در میدان نبرد با دشمن جان خود را فدای آرمان‌هایشان می‌کنند.

وی افزود: رسانه‌های معاند همواره تلاش کرده‌اند تا واقعیت مبارزات رزمندگان مقاومت را تحریف کنند. شهید السنوار، فردی شجاع و دلیر بود که علی‌رغم از دست دادن یکی از دستانش در نبرد با رژیم صهیونیستی، با قدرت و اراده‌ای مثال‌زدنی به مقابله با متجاوزان پرداخت.

این عالم اهل سنت، شهادت را بالاترین مقام و مژده برای این مجاهد در راه خدا دانست و تصریح کرد: شهید السنوار به عنوان نماد مظلومیت در میدان جنگ در یاد مسلمانان باقی خواهد ماند.

ماموستا آداک ادامه داد: این شهید بدون هیچگونه محافظی و با هدف آزادی و مبارزه با ظلم به میدان رفت و تا آخرین لحظه با شجاعت جنگید و بر دشمن پیروز شد.

وی به وظایف مسلمانان در قبال یکدیگر اشاره کرد و گفت: این وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی ماست که از دیگر مسلمانان در برابر ظلم و جنایت حمایت کنیم. متأسفانه برخی از کشورهای مسلمان نسبت به جنایات رخ داده در فلسطین بی‌توجهی نشان می‌دهند و آن را عادی می‌پندارند.

ماموستا آداک تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا تمامی کشورهای اسلامی و خاورمیانه را تحت کنترل خود درآورد و بر لزوم بیداری جهان اسلام در برابر جنایات این رژیم تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: غاصبان صهیونیستی بدانند که شهادت یحیی السنوار نمی‌تواند مانع پیشرفت مقاومت شود؛ این وعده الهی است که نور بر تاریکی و جهل پیروز خواهد شد.

این عالم اهل سنت افزود: خون شهید السنوار، همچون خون شهید هنیه و دیگر شهدای انتفاضه فلسطین، بر زمین نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی باید منتظر عواقب این جنایات باشد.

ماموستا آداک همچنین ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار، ابراز امیدواری کرد که به یاری خداوند و با همت نیروهای اسلام از جمله حماس، حزب‌الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هر چه سریع‌تر ریشه فساد و تجاوزگری رژیم صهیونیستی خشکیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار