مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم استان بوشهر برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: یادواره شهدا و رزمندگان جنگ‌های نامنظم استان بوشهر در بهمن و در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 20October 2024

یادواره شهدای جنگ های نامنظم استان بوشهر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس بوشهر، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهدا ورزمندگان جنگ های نامنظم استان بوشهر  به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با حضور فرماندار و جمعی از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا به خصوص شهدای جنگ‌های نامنظم استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس یکی از استان‌های پیشرو بود که در همه مراحل دوران حماسه و ایثار شهید تقدیم انقلاب کرده و در جنگ‌های نامنظم نیز ۵۰۰ رزمنده  بوشهری حضور داشته‌اند که ۶۵ نفر از آنان به شهادت رسیده اند.

وی در این خصوص افزود: شجاعت، بصیرت، اخلاق و جنگ‌آوری دکتر چمران و فرماندهان الگویی برای رزمندگان بود و از آنان تأثیر می‌گرفتند و رزمندگان جنگ‌های نامنظم با همان جسارت در جبهه‌های نبرد می‌جنگیدند.
 
مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر با بیان اهمیت برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای دوران دفاع مقدس گفت: یادواره شهدا و گردهمایی بزرگ رزمندگان جنگ‌های نامنظم استان بوشهر در بهمن ماه و در ایام دهه مبارک فجر در منطقه عملیاتی دهلایه محل شهادت «چمران» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار