استاندار خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس بدون مرزبندی‌های سیاسی/ تاسی به فرهنگ مقاومت کشور را از مشکلات عبور می‌دهد

مظفری گفت: همانطور که مردم دفاع مقدس را خلق کردند، نشر ارزش‌های این حماسه عظیم نیز نیازمند نقش‌آفرینی آحاد جامعه بدون مرزبندی‌های حزبی و سیاسی است.
کد خبر: ۶۹۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 20October 2024

نشر ارزش‌های دفاع مقدس بدون مرزبندی‌های سیاسی/ تاسی به فرهنگ مقاومت کشور را از مشکلات عبور می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی در نشست هیئت رئیسه و روسای تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس استان که امروز (یکشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرماندهان دفاع مقدس اظهار داشت: ان‌شاءالله با روحیه صداقت، صفا و صمیمیتی که در دوران دفاع مقدس بر جبهه‌ها حاکم بود بتوانیم برای تداوم انقلاب اسلامی از همان روحیه بهره ببریم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، موضوع اصلی جنگ بود و حاکمیت و مردم دغدغه آن را داشتند و با همیت، جدیت و سرمایه‌ای که در اختیار داشتند برای دفاع از اسلام و انقلاب در جنگ حضور پیدا کردند و در این راه از هرآنچه داشتند، گذشتند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دنیا تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایستاد، اما آحاد مردم در کنار نیرو‌های مسلح، در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کرد و پیروزی از آن جبهه حق شد.

این مسئول با بیان اینکه مقاومت و پیروزی در دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده، تصریح کرد: امروز جنگ سخت‌تری علیه جمهوری اسلامی آغاز شده و آن جنگ ترکیبی است. دشمن در این جنگ از همه ظرفیت‌های علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند که همچون دوران دفاع مقدس باید با هوشیاری و آمادگی در مقابل دشمن ایستاد.

مظفری گفت: اگر ایران اسلامی به جایگاهی دست پیدا کرده که امنیت را برای مردم در داخل کشور به ارمغان آورده و در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی اثرگذار است لطف خدا و ایثار و مجاهدت مردم و رزمندگان در آن دوران پر افتخار بوده است؛ بر همین اساس استفاده از تجارب دفاع مقدس می‌تواند بخشی از مشکلات کشور را برطرف کند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیان داشت: تک‌تک کلمات عبارت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار معنایی دارد. همانطور که مردم دفاع مقدس را خلق کردند نشر ارزش‌های این حماسه عظیم نیز نیازمند نقش‌آفرینی آحاد جامعه بدون مرزبندی‌های حزبی و سیاسی است.

این مسئول با اشاره به بهره‌گیری از پیشرفت‌های روز در عرصه معماری در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، گفت: از هر اقدامی که تکمیل این پروژه را رقم می‌زند دریغ نشود. همچنین از همه ظرفیت‌های معماری کشور و حتی بهترین‌های دنیا برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استفاده شود.

مظفری بر ساخت دروازه‌ای برای مشهد با درنظر گرفتن همه نماد‌ها تاکید کرد.

وی حضور در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت را برای خود یک افتخار دانست.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مردم کشورمان برای ایجاد وفاق ۴۶ سال هزینه داد تا به همدلی امروز دست پیدا کردیم. با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد همه باید دست به دست هم بدهیم تا با عبور از مشکلات در جهت آبادانی بیش از پیش ایران گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار