اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان دیّر به اردوی راهیان نور

۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان دیّر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۹۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 20October 2024

اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان دیّر به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع پرس بوشهر،سرهنگ پاسدار «عبدالکریم پولادی‌فر» جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیّر امروز در حاشیه اعزام دختران دانش آموز به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی خوزستان اظهار داشت: امروز ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان دیّر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه این اردو به مدت سه روز خواهد بود گفت: دانش‌آموزان از یادمان‌های مهم دوران دفاع مقدس، از جمله یادمان شهدای شرق کارون، دشت ذوالفقاریه، اروندکنار، شلمچه و نهر خَیّن بازدید خواهند کرد. همچنین در این برنامه، دانش‌آموزان در رزمایش پادگان شهید باکری حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک با بازسازی صحنه‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

پولادی‌فر همچنین به برنامه‌های فرهنگی این اردو اشاره کرد و افزود: در کنار بازدید از مناطق جنگی، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است. این برنامه‌ها شامل روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، سخنرانی‌های تربیتی و مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی خواهد بود. همچنین بسته‌های فرهنگی و محصولات آموزشی مرتبط با دفاع مقدس در طول اردو به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه دیّر هدف از این اردو را آشنایی بیشتر نسل جوان با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تقویت روحیه ملی و مذهبی آن‌ها دانست و تاکید کرد: این اردو فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان از نزدیک با شرایط سخت جنگ تحمیلی و مقاومت رزمندگان اسلام آشنا شوند و مفاهیم والای شهادت، ایثار و مقاومت را بهتر درک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار