مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور:

دولت‌های طرفدار محور مقاومت به زودی به قطب دنیا تبدیل می‌شوند

«ابراهیم پور» با بیان اینکه به زودی کشورها، ملت‌ها و دولت‌های طرفدار مقاومت به یک قطب در دنیا تبدیل می‌شوند، گفت: جریان یهود برای نجات خود مجبور است با ایران مبارزه کند.
کد خبر: ۶۹۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 20October 2024

دولت‌های طرفدار محور مقاومت به زودی به قطب دنیا تبدیل می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «عظیم ابراهیم‌پور» مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور، در نشست آغاز نصرالله ویژه کنشگران میدان با محوریت زنان مقاومت که سالن همایش امامزاده طاهر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در تورات یهودی‌ها آمده که قبل از ظهور منجی عالم بشریت، یهودی‌ها یک دولت مستقر تشکیل می‌دهند که عمر آن به اندازه عمر یک انسان معمولی بوده که تقریباً ۶۰ تا ۸۰ سال می‌شود. اکنون ۷۷ سال از عمر دولت اسرائیل گذشته است.

وی افزود: همچنین در تورات آمده که این دولت مستقر یهود در پایان عمر خود با هفت دشمن به صورت همزمان می‌جنگد و هفت جنگ منطقه‌ای دارد و نتانیاهو نیز اخیراً اعلام کرده که من در حال جنگ در هفت نقطه هستم؛ این مناطق همان نقاطی هستند که در تورات به آنها اشاره شده است.

ابراهیم‌پور این هفت نقطه را شامل سوریه، لبنان، ایران، عراق، یمن، غزه و کرانه باختری دانست و ادامه داد: براساس آنچه در تورات آمده ایرانیان این دولت را نابود خواهند کرد. مشکل اصلی و اساسی یهود در طول قرن‌های گذشته از زمان هخامنشیان ایران بوده است.

این مسول تصریح کرد: آنها خیال می‌کردند می‌توانند ایران را نابود کنند، اما این کشور نابود نشد و امروز به این جایگاه و اقتدار رسیده که توانسته عملیات‌های غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ را انجام دهد. عملیات وعده صادق ۳ نیز نماز جمعه نصر بود که تدبیر مقام معظم رهبری در این زمینه دنیا را به زانو درآورد.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به اینکه بسیاری از ائمه جمعه اهل سنت با مشاهده ابهت شیعه در حال تشرف به مذهب تشیع هستند، تبیان داشت: معادلات جهان در حال تغییر است و دوران دو قطبی بلوک شرق و غرب گذشت که پشت پرده هر دوی آنها نیز یهودی‌ها بودند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه به زودی کشورها، ملت‌ها و دولت‌های طرفدار محور مقاومت به یک قطب در دنیا تبدیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: جریان یهود برای نجات خود مجبور است با ایران مبارزه کند، به زودی به عنوان یکی از قطب‌های دنیا مورد مطالبه قرار می‌گیریم، بنابراین باید برای راه‌اندازی برنامه مقاومت جهانی برنامه‌ریزی لازم را صورت دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار