تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی قم از ۱۸ خانواده شهید و ایثارگر

رزمایش رهروان شهدا به منظور تجلیل از ۱۸ خانواده شهید و ایثارگر استان قم با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 20October 2024

تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی قم از ۱۸ خانواده شهید و ایثارگربه گزارش دفاع‌پرس از قم، رزمایش رهروان شهدا و تجلیل از ۱۸ خانواده شهید و ایثارگر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور «سید علی موسوی مدنی» مدیرکل تامین اجتماعی استان قم و در قالب ۷ گروه برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در این دیدار‌ها طی سخنانی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در مجموعه این اداره کل، سرکشی و دیدار مستمر با خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران است، اظهار داشت: همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت بوده و تکریم و پاسداشت صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهیدان یک رسالت مهم دینی و انقلابی است و باید اهداف و آرمان شهدا روز به روز در کشور تقویت شود.

موسوی مدنی افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا و تکریم آنها جزو برنامه‌های ارزشمند معنوی است که زمان نمی‌شناسد و باید همیشه جزو برنامه محوری مردم و مسئولان باشد.

محمد عابدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی و فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح این اداره کل نیز بیان اینکه امنیت ایران مدیون رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و صبر خانواده شهیدان است تاکید کرد: راه شکست دشمنان در جنگ ترکیبی ترویج فرهنگ ایثار است.

وی بیان کرد: هدف دشمنان در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آن است که از گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین آینده سازان کشور جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود جدی کار می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی قم یادآور شد: جامعه بزرگ ایثارگری به خصوص خانواده‌های شهیدان حق بزرگی برگردن همه دارند و باید برای رضایتمندی آنها توسط مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

در دیدار‌های فوق، رسول حیدرلو مسئول امور ایثارگران سپاه استان قم و نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و مقاومت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها