سردار سید محمد باقرزاده:

شناخت انقلاب اسلامی بدون شناخت امام خمینی(ره) امکان ندارد

سردار سید محمد باقرزاده با اشاره به لزوم شناخت امام خمینی(ره) گفت: امروزه مقام معظم رهبری دنباله رو خط امام خمینی(ره) هستند.
کد خبر: ۶۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ - 10February 2016

شناخت انقلاب اسلامی بدون شناخت امام خمینی(ره) امکان ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردارسید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستوجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شب گذشته 20 بهمنماه، در آیین افتتاحیه خادمی هویزه در دانشگاه امام صادق(علیه السلام) گفت: امام خمینی(ره) صاحب عزم بودند و همین مسئله باعث شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

وی افزود: امام طی شش ماهه اول سال 57 در حالی که با بیش از 70 سال سن در نجف سکونت داشتند، 17 اعلامیه، دو سخنرانی، دو مصاحبه با روزنامه لوموند و شبکه تلویزیونی فرانسه و 25 نامه برای مردم ایران مخابره کردند.

سردار باقرزاده ادامه داد: روند پیامهای امام خمینی(ره) در شش ماهه دوم سال 1357 در پاریس ادامه یافت و 117 اعلامیه، 21 نامه، 40 پیام، 65 سخنرانی، 117 مصاحبه و در مجموع 340 هزار کلمه توسط ایشان صادر شد و این در حالی بود که امام در سن 76 سالگی قرار داشت.

وی با تأکید بر اینکه خط امام خمینی(ره) توسط مقام معظم رهبری دنبال می شود، اظهار داشت: باید امام خمینی(ره) را یکبار دیگر شناخت و اگر امام خمینی(ره) را نشناسید انقلاب را نشناختهاید و اگر انقلاب را نشناخته امام خمینی(ره) را نیز نشناختهاید.

سردار باقر زاده با تمجید از فعالیتهای دانشجویان در خادمی به زائران اردوهای راهیان نور گفت: خادم بودن به نحوی ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس است.

سردار باقرزاده با اشاره به لزوم داشتن غیرت و حمیت انقلابی افزود: نخستین پیامهای امام خمینی(ره) در سال 1357 حمایت از مردم لبنان و محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی بود و در نامه بعدی که در چهارم فروردین سال 1357 صادر شد، امام(ره) اعلام کرد خط انقلاب از خط کمونیستها و مارکسیستها جداست.

وی افزود: فشارهای دشمنان از اوایل جنگ تحمیلی تا امروز ادامه داشته و هیچ وقت از آن کاسته نشده و فقط شیوههای آن متفاوت شده است.

سردار باقرزاده با تمجید از عالم انقلابی، حضرت آیتالله مهدوی کنی گفت: در اوایل جنگ عدهای در نظر داشتند که سپاه پاسداران را درگیر مباحث مربوط به مهاجرین جنگی کنند و حضرت آیت الله مهدوی کنی با درایت خود مانع از این مسئله شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به 20 بهمن ماه، سالروز آغاز عملیات والفجر 8 گفت: بسیاری از عملیاتهای مهم در دوره هشت ساله جنگ تحمیلی مثل والفجر 8، خیبر، بدر، کربلای4 و فتح المبین در زمستان انجام شد و عمده نیروها نیز به ترتیب کشاورزان، دانشآموزان، کارگران و سایر اصناف و اقشار تشکیل میدادند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار