نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

جهاد و در میدان جنگ قرار گرفتن جزیی از دین اسلام است

آیت الله طباطبا‌یی‌نژاد با تاکید بر حفظ روحیه ایثار و جان دادن در راه خدا در بین مردم، گفت: باید این روحیه در ما نهادینه شود و باید مراقبت کرد که با برخی تصمیمات غلط و نامتناسب، سبب تغییر روحیه های دینی دراین زمینه نشویم، زیرا جهاد و در میدان جنگ قرار گرفتن جزیی از دین است.
کد خبر: ۶۹۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ - 20October 2024

جهاد و در میدان جنگ قرار گرفتن جزیی از دین اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه با اشاره به تفاوت رزمندگان جبهه مقاومت با سربازان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: فرق ما با آنها در این است که در مسئله جنگ و جهاد، رزمنده ما با دل و جان وارد میدان می‌شد و برای پول نمی‌رود، بلکه برای خدا وارد این میدان شده است.

وی افزود: این که نتانیاهو تصور کرده اگر سران حزب‌الله را شهید کند حزب‌الله و مقاومت از بین می‌رود از این جهت است که آنها به خود نگاه می‌کنند که اگر سران آنها از بین بروند سربازان اسرائیل از میدان نبرد فرار می‌کنند و تفاوت ما با آنها در این مسئله است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر حفظ روحیه ایثار و جان‌دادن در راه خدا در بین مردم، تصریح کرد: باید این روحیه در ما نهادینه شود و باید مراقبت کرد که با برخی تصمیمات غلط و نامتناسب، سبب تغییر روحیه‌های دینی در این زمینه نشویم، زیرا جهاد و در میدان جنگ قرارگرفتن جزئی از دین است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان آیه ۲۵۱ سوره مبارکه به لزوم دفع فساد به دست برخی از انسان‌ها گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید: «وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَفَسَدَتِ الْأَرْضُ».

وی همچنین به مسئله نواقص برخی از قوانین در کشور به خصوص قوانین برخورد با افراد معتاد و حمل‌کنندگان جزئی مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: برخی از جرائم مصداق مفسد فی الارض نبوده، اما در قانون با آن همانند مفسد الارض برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار