مدیرکل آموزش و پرورش قم:

جبهه حق با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان سیلی محکمی به استکبار خواهد زد

«رحیمی» گفت: جبهه حق با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و طبقه‌های مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، سیلی محکم دیگری را به استکبارجهانی خواهد زد.
کد خبر: ۶۹۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ - 20October 2024

جبهه حق با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان سیلی محکم دیگری به استکبار خواهد زدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، علی‌رضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره‌کل، اظهار داشت: پس از عملیات وعده صادق یک و ۲، حضور پرشور مردمی در نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب، وعده صادق سه را پدید آورد.

وی افزود: امیدواریم این حماسه در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شود زیرا دستاورد‌های جمعه نصر برای جبهه انقلاب اسلامی بیش از موشک‌هایی بود که بر سر اِشغال‌گران نامشروع فرود آمد.

رحیمی، برگزاری جلسه‌های توجیهی راهپیمایی ۱۳ آبان، برای مدیران، مربیان و مبلغان امین را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در فرصت باقی‌مانده تا این راهپیمایی، پویش دانش‌آموزی «من می‌آیم» به اجرا گذاشته خواهد شد، در روز راهپیمایی ۱۳ آبان نیز، دانش‌آموزان عکس‌های خود و خانواده‌شان در این راهپیمایی را در فضای مجازی بارگذاری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم یادآور شد: در مناسبت‌های گذشته مانند انتخابات‌هایی که در سال جاری برگزار شد، اجرای پویش مذکور از سوی دانش‌آموزان، در حضور و مشارکت والدین و خانواده‌ها نقش مهمی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار