رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با محوریت حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود

حجت الاسلام ذاکری گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان، به صورت یک حرکت عظیم مردمی با محوریت جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ - 20October 2024

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با محوریت حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عصر امروز در جلسه هماهنگی برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: ۱۳ آبان امسال، یک روز خاصی محسوب می‌شود، چرا که ظهور و بروز استکبار جهانی را در جنایت‌های رژیم اِشغال‌گر قدس می‌بینیم.

وی با ذکر این نکته که برای هماهنگی و هم‌افزایی راهپیمایی ۱۳ آبان، قرارگاهی با عنوان سیزده آبان به ریاست اداره‌کل آموزش‌وپرورش ایجاد شده‌است، خاطرنشان کرد: مطالبه و درخواست این قرارگاه از دستگاه‌های مختلف، زمینه‌سازی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان است.

ذاکری با تاکید بر لزوم تدارک برنامه‌های جذاب و نوآورانه برای راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: باید از برنامه‌های تکراری پرهیز کنیم، بروزرسانی برنامه‌ها همچنین خلاقیت‌ها و ابتکار‌هایی که به کار گرفته می‌شود به طور حتم در جذابیت‌بخشی به مراسم تاثیر می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از دست‌سازه‌ها، نمادسازی استکبار و پرتاب اشیای مختلف به سمت این نماد توسط دانش‌آموزان، رژه‌های دانش‌آموزی، اجرای سرود‌های هماهنگ و برپایی نمایشگاه‌های عکس از برنامه‌های خلاقانه برای این روز به شمار می‌آید.

ذاکری با بیان این که، باید با اتخاد تدابیر لازم، راهپیمایی ۱۳ آبان به یادماندنی را از قم به کشور و سراسر جهان مخابره کنیم یادآور شد: در سال ۱۴۰۱، راهپیمایی ۱۳ آبان قم، مثال‌زدنی و بی‌سابقه بود و مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در قم، بازتاب بین‌المللی دارد تصریح کرد: برای این مراسم، به دنبال یک سخنران ویژه هستیم.

ذاکری در بخش دیگری از سخنان خود، مسیر‌های راهپیمایی ۱۳ آبان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانش‌آموزان مدارس شهر قم، از مسیر‌های فرعی مانند بلوار محمد امین، نیروگاه، انقلاب‌اسلامی و ۱۹ دی به سمت میدان جانبازان حرکت می‌کنند، مسیر اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان نیز از مقابل مصلای قدس تا حرم حضرت معصومه (س) است.

وی همچنین بیان کرد: سیاست نظام اسلامی برای راهپیمایی ۱۳ آبان، برگزاری این مراسم، به صورت یک حرکت عظیم مردمی با محوریت جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار