احتمال حملات گسترده هوایی صهیونیست‌ها به لبنان

محافل خبری و نظامی صهیونیستی از احتمال حملات هوایی گسترده در لبنان تا ساعاتی دیگر خبر دادند.
کد خبر: ۶۹۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ - 20October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب مدعی شدند که این رژیم امشب حملاتی در لبنان انجام خواهد داد.

احتمال حملات گسترده هوایی صهیونیست‌ها به لبنان

به گزارش منابع خبری وابسته به صهیونیست‌ها، رژیم صهیونیستی امشب حملات گسترده‌ای در سراسر لبنان انجام خواهد داد و موسسات مالی مرتبط با حزب الله را هدف قرار خواهد داد.

دانیل هاگاری، سخنگوی وزارت جنگ این رژیم نیز گفت که نیروی هوایی از امشب حملات گسترده‌ای علیه بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی مرتبط با حزب‌الله لبنان آغاز می‌کند.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود به اهداف صهیونیست‌ها حملات حساب شده‌ای را علیه آنها انجام داده است. حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که در راستای حمایت از مردم غزه و لبنان و با ندای «لبیک یا نصرالله» پایگاه «شمشون» را که در غرب دریاچه «طبریا» قرار دارد، هدف حملات موشکی قرار داده است.

این پایگاه مرکز تجهیز فرماندهی و یگان تجهیز تسلیحاتی منطقه‌ای به شمار می‌رود. حزب‌الله در حمله بعدی خود محل تجمع نظامیان صهیونیست را در پایگاه هوایی «بیریا» هدف حملات موشکی قرار داده است.

نیرو‌های مقاومت لبنان همچنین شهر صهیونیست نشین حیفا را موشک‌باران کرده‌اند. حملات بعدی حزب‌الله به محل تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک «مرکبا»، ارتفاعات «القلع» در «بلیدا» و مقر نظامی «هونین» بوده است.

رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد در جریان درگیری نیرو‌های مقاومت در غزه، ۴ نظامی صهیونیست از جمله فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار