سردار ناظر: حضور ۱۲ کشور در نمایشگاه ایپاس+ فیلم

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا از حضور ۱۲ کشور در نمایشگاه ایپاس خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند از امروز تا سوم آبان با حضور در مصلی امام خمینی (ره) از این نمایشگاه بازدید کنند.
کد خبر: ۶۹۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا امروز (دوشنبه) در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات امنیتی، ایمنی و پلیسی (ایپاس) اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز ۳۰ مهرماه شروع و تا سوم آبان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با حضور در مصلی امام خمینی (ره) از این نمایشگاه بازدید کنند.

سردار ناظر گفت: هدف ما در این نمایشگاه این است که همه شرکت‌ها و نشان‌ها در داخل و خارج حضور پیدا کنند و کلیه تجهیزات و امکانات ایمنی، امنیتی و پلیسی را به نمایش می‌گذارند.

 

 

 

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از ۱۲ کشور حضور پیدا می‌کنند و آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند حضور شرکت‌های خارجی افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از حاضرین در این نمایشگاه را شرکت‌های دانش بنیان داخلی تشکیل داده است که آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا افزود: در این نمایشگاه همچنین آخرین دستاورد‌های فراجا در حوزه کشف جرم، پیشگیری از جرم و به روزترین دوربین‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/241

برچسب ها: سردار ناظر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار