امام جمعه سعدآباد:

خون شهید «یحیی سنوار» مسیر آزادی قدس را هموارتر می‌کند

حجت الاسلام «شهبازی» گفت: بی شک خون شهید یحیی السنوار و دیگر شهدای راه قدس، مسیر پیروزی بر ضحاک زمان و آزادی قدس شریف را هموارتر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ - 21October 2024

خون شهید «یحیی سنوار» مسیر آزادی قدس را هموارتر می‌کندبه گزارش دفاع پرس بوشهر،حجت الاسلام «محمدحسین شهبازی»، امام جمعه سعدآباد  امروز در در گفت‌ و گو با رسا نه ها  در  خصوص شهادت مجاهد بزرگ شهید یحیی سنوار اظهار داشت: شهادت افتخارآمیز سرباز راه قدس، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، سردار سرافراز مقاومت اسلامی فلسطین آقای یحیی سنوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، امام خامنه‌ای و ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان به خصوص ملت قهرمان و مقاوم فلسطین تسلیت گفته و به روح بلند و ملکوتی این فرمانده بزرگ تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه این شهادت بزرگ و افتخارآمیز پاداش مجاهدت‌های عظیم این فرمانده بزرگ بود، افزود: طراحی و فرماندهی عملیات بزرگ و قهرمانانه طوفان الاقصی یکی از ده ها مجاهدت مخلصانه این فرمانده فداکار و شجاع بود.

حجت الاسلام شهبازی ادامه داد: این مرد بزرگ در حالی به شهادت رسید که دوشادوش همرزمانش در میدان نبرد با شیاطین صهیونیست و در حال دفاع از کیان امت اسلام و مردم مظلوم غزه بود. شهادت گوارای وجودش باد.

وی بیان کرد: بی شک خون شهید یحیی سنوار و دیگر شهدای راه قدس، مسیر پیروزی بر ضحاک زمان و آزادی قدس شریف را هموارتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار