مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای تاکید کرد؛

پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت آن برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کرمانشاه با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن با مشت های گره کرده انزجار خود را از شیطان بزرگ و سلطه گران بین المللی به نمایش می گذارند
کد خبر: ۶۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ - 10February 2016

پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت آن برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه بیانیه ای به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کرد.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت آن در تمام عرصه ها نمی تواند برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد و از این رو دشمنان اسلام و قرآن از ابتدای این انقلاب با انواع ترفندها و توطئه ها کوشیده اند تا مانع پیشرفت و موفقیت ملت ایران باشند با این حال رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضور آگاهانه و با بصیرت ملت شجاع و انقلابی ایران در صحنه موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تنومندتر و ثمرات فرهنگی،سیاسی علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچون سنوات گذشته از خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان دعوت به عمل می آورد.


با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن با مشت های گره کرده انزجار خود را از شیطان بزرگ و سلطه گران بین المللی به نمایش بگذارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار