نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تنها راه ریشه‌کن شدن نظام استکباری ادامه مسیر شهدا است

حجت‌الاسلام نوری گفت: در حال حاضر برای ریشه کن شدن نظام استکباری تنها راه، ادامه دادن مسیر شهدای مقاومت به ویژه شهید مجاهد «یحیی سنوار» است.
کد خبر: ۶۹۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 21October 2024

دین اسلام دینی بر اساس منطق، فطرت، محبت، عشق، صلح و دوستی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم پاسداشت شهید «یحیی سنوار» در مسجد امام خمینی (ره) مرکز استان اظهار داشت: دین اسلام؛ دینی بر اساس منطق، فطرت، محبت، عشق، صلح و دوستی است و هیچ گاه با سایر انسان‌ها و با هر دینی دشمنی نخواهد کرد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برای ریشه‌کن شدن نظام استکباری تنها راه، ادامه دادن مسیر شهدای مقاومت به ویژه شهید مجاهد «یحیی سنوار» است.

وی افزود: شهید سنوار مجموعه نظامی‌ای تشکیل داد و پایه‌ی گردان تاثیرگذاری را بنا نهاد که در راه اسلام جانانه مقاومت می‌کردند و حتی بحث امنیتی و شاکله اصلی گروه جهادی حماس را نیز بر عهده داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حمایت تمامی کشورهای استکباری غرب و همچنین دولت‌های سست عنصر منطقه از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اگر حمایت سران استکبار از رژیم صهیونیستی برداشته شود و دولتمردان کشورهای منطقه با جریان صهیونیستی همراهی نکنند این حکومت نامشروع توان حتی یک هفته ایستادگی را هم در برابر جبهه مقاومت و اتحاد مسلمانان ندارد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به سیره زندگی شهید سنوار، گفت: در شرایطی که دشمنان ادعا می‌کردند یحیی سنوار در تونل‌های غزه پنهان شده و یا غیرنظامیان را سپر دفاعی خود کرده است، تصاویری که خود صهیونیست‌ها از آخرین لحظات شهادت این قهرمان مقاومت منتشر کردند، خط بطلانی بود بر همه ادعاهای دروغین علیه شهید سنوار، و همه دیدند که او در تمام این مدت کنار همه رزمندگان مقاومت در جنگ رو در رو با دشمن صهیونیستی حاضر بوده و تا آخرین گلوله مقابل اشغالگران ایستاد. لذا اگر خواهان آرامش برای جهان اسلام هستیم باید مبارزه با حکومت جعلی صهیونیستی را با تمام توان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار