فشار روانی حاکم بر «اسرائیل»

رژیم غاصب اسرائیلی که همواره در تلاش بود تا در میان گروه‌های مقاومتی و خانواده آنان، ترس و وحشت ایجاد کند، خود دچار مهاجرتی گسترده شده و فرودگاه‌های اسرائیل مملوء از شهرک‌نشینان فراری و چمدان به دست شده است.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 21October 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: ۳۸۱ روز از حملات همه‌جانبه و خصمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد؛ حملاتی که حیات و آرامش را از زندگی مردمان مظلوم و در رنج غزه، ربوده است و فشاری همه‌جانبه بر شهروندانی بی‌گناه وارد می‌کند.

فشار روانی حاکم بر «اسرائیل»

این روز‌ها رژیم کودک‌کش صهیونیستی به همان سبکی که در غزه پیاده می‌کند، شهر‌های جنوب لبنان و ضاحیه بیروت را نیز مورد حملات متوالی و کور خود قرار می‌دهد.  

در پس پرده این حملات، همواره رژیم صهیونیستی در تلاش بوده است تا با فراری‌دادن شهروندان بر حق غزه، آنان را از مرز‌های واقعی خود بیرون برانند. کما اینکه همین نقشه شوم را برای ساکنان جنوب لبنان نیز در نظر داشته و به‌دنبال تخریب ساختمان‌های مسکونی شهروندان جنوب لبنان است تا بتواند تا رودخانه لیتانی پیش رفته و بخشی از مرز جنوب لبنان را تسخیر کند.

این رژیم غاصب با درنظرداشتن و درپیش‌گرفتن چنین نقشه‌های شومی، به دنبال کاهش عزم مقاومتی مردم مظلوم فلسطین و لبنان و پراکنده کردن تجمع آنان است. اما نه‌تنها در این نقشه‌های پلید خود موفق نبوده، بلکه خود در گرداب وحشت، افسردگی و جنون شهرک‌نشینان صهیونیستی گرفتار شده است. صهیونیست‌ها در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که گروهی ضعیف، ترسو و بزدل هستند. این روحیه مغلوب، اکنون در قالب ترس‌های بی‌امان شهرک‌نشینان غاصب رژیم صهیونیستی بروز یافته است.

اکنون، گروه مقاومت لبنان، باهدف قراردادن شهرک‌های رژیم غاصب صهیونیستی، خیال و خواب راحت را از باطلان مسلط بر فلسطین اشغالی گرفته و تاریخچه ضعف صهیونیست‌ها را به شهرک‌نشینان یادآور کرده است. بدین ترتیب با به صدا درآمدن آژیر خطر در ساعات مختلف روز، بزدلان صهیونیستی را به پناهگاه‌ها رانده و زندگی‌ای سرشار از ترس و اضطراب را به وحشیان اسرائیلی هدیه داده‌اند.

کما اینکه بیمارستان رامبام گزارش داده که مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و دخانیات افزایش چشمگیری داشته و میزان تمایل صهیونیست‌ها به خودکشی افزایش قابل‌توجهی داشته است. روان‌پریشی حاکم بر شهرک‌های مختلف این رژیم غاصب به‌قدری است که حتی به هنگام اعلام فراخوان برای اعزام نیرو، دچار مشکل شده و در حال استخدام و کمک جستن از سربازان آزاد انگلیس، مهاجرین آفریقایی و تکاوران آمریکایی هستند.  

بخش دیگری از عدم تمایل سربازان ارتش شیطانی اسرائیل به خدمت در این نظام، مشاهده عاقبت سربازان به هلاکت رسیده یا مجروح شده است. این خود باعث تقویت ارعاب و وحشت حاکم در میان سربازان مفلوک رژیم صهیونیستی است.

رژیم غاصب اسرائیلی که همواره در تلاش بود تا در میان گروه‌های مقاومتی و خانواده آنان، ترس و وحشت ایجاد کند و آنان را از سرزمین خود فراری دهد، خود دچار مهاجرتی گسترده شده و فرودگاه‌های اسرائیل مملوء از شهرک‌نشینان فراری و چمدان به دست شده است. به‌گونه‌ای که هر صهیونیستی که توانایی و وسع مالی بازگشت به کشور قبلی خود را دارد، فرار را برقرار ترجیح می‌دهد.  

این آمار فرار مهاجرتی به‌قدری است که به گفته کانال ۱۲ اسرائیل، افزایش قابل توجهی در حدود ۲۸۵ درصد در مقایسه با اکتبر سال ۲۰۲۲ داشته است. این امر، سندی دیگر بر سست بودن بنیان و اساس کلی این رژیم دژخیم است.

همان‌طور که سید شهید مقاومت، سیدحسن نصرالله پس از پیروزی سال ۲۰۰۶ حزب الله لبنان و در پاسخ به پیام امام خامنه‌ای فرمود، رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است و این فضای خوف و رجا حاکم بر این رژیم، دلیلی محکم درجهت اثبات این ادعاست. دلایل گفته شده، جملگی مبین شکست دوباره رژیم صهیونیستی در تمام عرصه‌ها من جمله شکستن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و لبنان است و خود در آتش خودش گرفتار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار