استاندار بوشهر:

دوران دفاع مقدس شاهد خلق حماسه‌های ماندگار مردان وزنان این سرزمین بود

«محمدی زاده» گفت: ما مدیون خون شهدا و دلاور مردی‌های جانبازان هستیم و هر آنچه را هم برای این عزیزان انجام دهیم باز هم کاری نکرده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 21October 2024

دوران دفاع مقدس شاهد خلق حماسه های ماندگار مردان وزنان این سرزمین بودبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر صبح امروز در دیدار با خانواده «احمد حاجب» جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس شاهد خلق حماسه های ماندگار مردان و زنان این سرزمین بود و ما مدیون خون شهدا و دلاور مردی‌های جانبازان هستیم و هر آنچه را هم برای این عزیزان انجام دهیم باز هم کاری نکرده ایم.

استاندار بوشهر افزود: راه و مسیری که این عزیزان با همه وجود در آن قدم گذاشتند با قدرت ادامه دارد و ان‌شاءالله شاهد به ثمر نشستن زحمات همه این عزیزان در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود.

محمدی‌زاده با اشاره به فداکاری خانواده های جانبازان به ویژه همسران این عزیزان تاکید کرد: فداکاری وازخودگذشتگی همسران و خانواده‌های گرانقدر جانبازان مجاهدتی بزرگ است که ان‌شاءالله اجری عظیم در نزد خداوند متعال دارد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، به همراه نعمت الله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولین استان با جانباز ۷۰ درصد حاج بهرام حاجب دیدار و از ایشان عیادت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها