سردار رضایی: بهره‌گیری از تجهیزات داخلی در ماموریت‌های پلیس/ جمهوری اسلامی از تهدید تحریم فرصت ایجاد کرد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما توانستیم از تهدید تحریم فرصت ایجاد کنیم و بتوانیم تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید کنیم و خللی در تولید تجهیزات پلیس نداریم. 
کد خبر: ۶۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه پلیس دو وجه دارد، اظهار داشت: یک وجه پلیسی و دیگری انتظامی است و بر اساس قوانین جاری در کشور ماموریت‌های متنوعی دارد.

سردار رضایی: بهره‌گیری از تجهیزات داخلی در ماموریت‌های پلیس/ جمهوری اسلامی از تهدید تحریم فرصت ایجاد کرد

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ماموریت‌های پلیس متنوع است، گفت: پلیس وظیفه تامین امنیت از مرز‌ها تا شهر‌ها و جاده‌ها و روستا‌ها را بر عهده دارد و در این راستا نیازمند تجهیزات به روز است.

جانشین فرمانده فراجا افزود: در پنج سال گذشته پلیس گام بلندی در بهره‌گیری از تجهیزات داخلی برداشته است و خوشبختانه این تجهیزات در ماموریت‌های پلیس تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز این‌ پیام را به جهانیان می‌دهد که از تهدید می‌توان فرصت ایجاد کرد و ما توانستیم از تهدید تحریم فرصت ایجاد کنیم و بتوانیم تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید کنیم و خللی در تولید تجهیزات پلیس نداریم. 

سردار رضایی خاطرنشان کرد: امروز پلیس در مدیریت و پایش مرزها، جاده‌ها و تامین امنیت مراکز جمعیتی از تجهیزات داخلی استفاده می‌کند.

وی گفت: در مرزهای شرقی که امروز مشکل قاچاق مواد مخدر را شاهد هستیم از توانمندسازی ایجاد شده شرکتهای دانش بنیان در تامین امنیت، مدیریت و پایش استفاده می‌کنیم.

سردار رضایی تاکید کرد: با بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف توانسته‌ایم خدمات را به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به مخاطبین خودمان ارائه دهیم و این آمادگی را برای تبادل تجربه با دیگر کشورها داریم.

جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امروز جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که بگوید پلیس در تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است و راهبرد ما انتقال تجربیات و همکاری با دیگر کشورها است. 

سردار رضایی اضافه کرد: امروز دردمند مردم فلسطین، لبنان، کودکان، زنان و بیماران بی‌دفاع هستیم و به عنوان یک انسان، مسلمان و نظامی این ظلم را محکوم می‌کنم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها