معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی:

مردم سخاوتمندخراسان‌جنوبی بیش از ۶.۵ میلیارد تومان صدقه دادند

لطفی گفت: طی ۶ ماهه امسال ۶ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۶۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 21October 2024

عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی به رشد ۲۱ درصدی صدقات در مدت ۶ ماهه امسال اشاره کرد و اظهار‌داشت: دراین مدت مردم سخاوتمند و نیکوکار استان ماهیانه یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهداء کردند. 

وی تعداد کل مشترکین صدقات در استان را ۱۵۴ هزار و ۳۳۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و… هزینه می‌شود. 

لطفی به روش‌های نوین پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، پرداخت صدقه از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و واریز به شماره حساب شبا ir ۱۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی و نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی وهمچین سما را از دیگر روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان برشمرد.

وی گفت: مردم نیکوکار استان در ۶ ماهه سال گذشته نیز بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان به نیازمندان اهداء کردند.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها